شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#انگلیسی#بارسلونا#لیونل مسی#سود

اظهار نظر جالب یک مدیر فوتبال انگلیسی درباره جدایی مسی: نگه داشتن او برای بارسلونا سوزاندن پول بود!


اظهار نظر جالب یک مدیر فوتبال انگلیسی درباره جدایی مسی: نگه داشتن او برای بارسلونا سوزاندن پول بود!

یکی از مدیران اجرایی فوتبال انگلیس رفتن لیونل مسی از بارسلونا را کاملاً به سود آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که غم از دست دادن لیونل مسی و شوک پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن هنوز از ذهن هواداران خارج نشده پاک نشده و بعید است که به این زودی‌ها هم خارج شود، یکی از مدیران اجرایی فوتبال انگلیس با اظهارنظری عجیب سعی کرده به آنها دلداری بدهد.

این شخص کارن بردی، مدیراجرایی سابق باشگاه بیرمنگام و نایب رئیس فعلی باشگاه وست‌برومویچ است که جزو ستون‌نویس‌های نشریه سان انگلیس نیز هست. این زن 52 ساله برخلاف خیلی‌ها نه تنها تصمیم خوان لاپورتا برای آزاد گذاشتن لیونل مسی و عدم تمدید قرارداد با او را زیر سؤال نبرده بلکه از آن دفاع کرده است.

بردی در گزارش خود در نشریه سان، به بررسی وضعیت مالی باشگاه بارسلونا بعد از فروش 222 میلیون یورو نیمار به پاری‌سن‌ژرمن اشاره کرده و درباره خودداری بارسا برای عقد قرارداد جدید با مسی با وجود موافقت او با کاهش 50 درصدی حقوقش نوشته است: مسی شاید بهترین بازیکن تمام ادوار باشد اما پرداختن 70 میلیون یورو به یک بازیکن در یک سال، برای بارسلونا پول سوزی بود. »

اشاره بردی بیش از آنکه زیر سؤال بردن عملکرد لیونل مسی‌ باشد، به رئیس سابق بارسلونا خوسپ ماریا بارتومئو است که یک سال پیش باشگاه کاتالان را غرق در مشکلات مالی رها کرد و رفت. در واقع در دوران ریاست او بود که حقوق مسی به 70 میلیون یورو در سال افزایش پیدا کرد و به سبب آن بدهی‌‌های باشگاه آنقدر سنگین شد که دیگر از عهده پرداخت حقوق کاپیتانش با وجود کاهش آن به نصف، برنیامد.

انتهای پیام/