شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#دولت#حواشی

حاشیه از پارلمان|اصرار نمایندگان به دوبیتی خوانی در مجلس


حاشیه از پارلمان|اصرار نمایندگان به دوبیتی خوانی در مجلس

اولین روز برگزاری جلسات مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت از صبح امروز (شنبه ۳۰ مرداد) آغاز شده است که حواشی نیز به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اولین روز برگزاری جلسات مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت از صبح امروز (شنبه 30 مرداد) آغاز شده است که حواشی نیز به همراه داشته است.

  گعده نمایندگان و تذکرات چند باره قالیباف  

در جلسه صبح امروز یکی از مواردی که باعث شد رئیس مجلس بارها درباره آن به نمایندگان تذکر دهد بحث گعده ها و جمع شدن نمایندگان به دور رئیس جمهور بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی بود، حتی در مقطعی قالیباف از نیکزاد نایب رئیس مجلس خواست تا به نمایندگان تذکر بدهد بر روی صندلی خود مستقر شود.البته نمایندگان در جلسه عصر این موارد را رعایت کرده و گعده های نداشتند و بیشتر بر روی صندلی های خود مستقر بودند.

اما نکته قابل توجه در جلسه نوبت صبح مجلس این بود که آیت الله سید ابراهیم رئیسی تا پایان مدت جلسه در مجلس حضور داشت و به تمام صحبت های مخالفان و موافقان گوش داده و حتی در مواردی بخشی از صحبت ها را یادداشت می کرد که در ابتدای جلسه نوبت عصر به آنها پاسخ داد.

 یادداشت های نمایندگان به رئیسی

در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر  زمانی که آیت الله رئیسی در حال سخنرانی و پاسخ به شبهات و سوالات مطرح شده درباره برنامه های کابینه بود برخی از نمایندگان با دادن یادداشت های در ورقه های کوچک سوالاتی را از مطرح می کردند که برخی از این موارد درباره وضعیت بورس و سهام عدالت  بودکه آیت الله رئیسی در حین سخنرانی خود به آنها پاسخ داد.

اصرار به خواندن دو بیتی از سوی نمایندگان در صحن مجلس

پس از پایان سخنرانی آیت الله رئیسی، مجلس وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شد که کاظم دلخوش اباتری نماینده صومعه سرا در مجلس با قرار گرفتن در پشت تریبون در مخالفت با باغگلی به ایراد سخنرانی پرداخت که در بخشی از اظهارات خود گفت بنده دو بیتی درباره وزیر پیشنهادی آماده کرده بود که آن را نمی خوانم که برخی از نمایندگان با صدای بلند از وی خواستند که آن را بخواند و به وی اعلام می کردند بخوان بخوان.

انتهای پیام/