شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#منطقه‌ای

رصد ترفندهای دشمن؛ فراتر از مرزهای کشور

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: ترفند‌های دشمن را در آنسوی مرز‌ها رصد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد هیچ تعرضی به خاک ایران اسلامی انجام پذیرد و دشمن و استکبار جهانی این موضوع را به خوبی فهمیده است که اگر خطایی بکند مشت محکمی خواهد خورد.
خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ رضا آذریان در مراسمی که به مناسبت ایام بازگشت و تجلیل از تعدادی از آزادگان سرافراز یگان‌های نزاجا در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: امروز نیرو‌های مسلح و ارتش قهرمان ادامه دهنده راه شما آزادگان سرافراز و به تعبیر مقام معظم رهبری الماس‌های درخشان می‌باشند.

آذریان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی زمینی در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن در طول جنگ تحمیلی قرار داشت افزود: امروز هم در مرزداری از مرز‌های هوایی، دریایی و زمینی، ارتشیان ادامه دهنده راه شما آزادگان بوده و با توکل به خداوند منان و تدابیر مقام معظم رهبری، حراست از مرز‌ها را به بهترین شکل انجام میدهند بطوری که هیچ تهدیدی مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند و نیروی زمینی قهرمان همانند روز‌های اول جنگ در مرز‌ها مستقر است و موجب امنیت پایدار در کشور شده است.

وی افزود: آمادگی نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های دفاعی بسیار ارتقا یافته و قابل مقایسه با دوران جنگ تحمیلی نمی‌باشد و ترفند‌های دشمن را در آنسوی مرز‌ها رصد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد هیچ تعرضی به خاک ایران اسلامی انجام پذیرد و دشمن و استکبار جهانی این موضوع را به خوبی فهمیده است که اگر خطایی بکند مشت محکمی خواهد خورد.
 

حجت الاسلام و المسلمین معصومی ریاست محترم بنیاد شهید استان خراسان رضوی نیز در این مراسم ، گفت:
آزادگان ما سفیران انقلاب بودند و در دوران اسارت خودشان که در سخت‌ترین شرایط بود روحیه خود را حفظ کرده و دشمن را به زانو درآوردند و دشمن قبل از تسلیم نظامی تسلیم اراده قوی آزادگان سرافراز ما شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان و پیشکسوتان و مسئولین یگان‌های نزاجا در مشهد مقدس و حجت الاسلام معصومی ریاست محترم بنیاد شهید استان خراسان رضوی برگزار شد، از تعدادی از آزادگان سرافراز ارتش در خراسان رضوی، تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است ازسه هزار و ۲۴۵ آزاده خراسان رضوی، هزار و ۶۱۵ نفر ارتشی می‌باشند.
 

انتهای پیام/