شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#جلوگیری

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد؛

بازداشت و هلاکت عاملان حمله به دکلهای برق در عراق

بازداشت و هلاکت عاملان حمله به دکلهای برق در عراق

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت که نیروهای امنیتی عراق موفق به جلوگیری از حمله به دکل های برق در این کشور شدند و شماری از عاملان این حملات را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری واع، فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق تاکید کرد که برخی از عاملان حمله به دکل های برق در عراق با کمک اطلاعات شهروندان عراقی دستگیر شده اند.

تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفت: نیروهای امنیتی عراق موفق به جلوگیری از حمله به دکل های برق شدند و شماری از عاملان این حملات را بازداشت و ده ها نفر از آنها را در حین تلاش برای حمله به دکل ها به هلاکت رسانده اند.

وی افزود که حملات در نتیجه دستیابی تروریست ها به اطلاعات دقیقی از دکل های برق صورت می گیرد.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی امکانات و توانایی های بالایی برای شناسایی عاملان این حملات دارند.

الخفاجی با اشاره به اینکه نبرد نیروهای امنیتی علیه مخفیگاههای تروریستها یا تامین کنندگان مالی آنها تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده و مانع از این حملات شده، گفت که شماری از عاملان حمله به دکل های برق به دستگاه قضایی تحویل داده شدند.

سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در پایان اظهار داشت که همکاری گسترده شهروندان و اطلاعات آنها به دستگیری عاملان حمله به دکل ها کمک می کند.

حمله به دکل های انتقال برق در عراق، خسارت های زیادی برجای می گذارد و موجب قطعی برق برای چندین ساعت می شود.