شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#بروز

زارع: تا کی می‌خواهید به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر و خسته ادامه دهید؟


زارع: تا کی می‌خواهید به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر و خسته ادامه دهید؟

نماینده آباده در مجلس، با بیان اینکه از همکارانی که جوانگرایی دولت را نقد می کنند، تعجب می‌کنم، گفت: تا کی می‌خواهید به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر و خسته ادامه دهید؟ اجازه دهید اقدامات و نظریات نو ظهور و بروز پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات کابینه و برنامه های دولت سیزدهم، اظهار کرد: از همکارانی که جوانگرایی دولت را نقد می کنند، تعجب می کنم تا کی می خواهید به سیکل باطل جابجایی مدیران پیر و خسته ادامه دهید؟ اجازه دهید اقدامات و نظریات نو در ابتدای گام دوم انقلاب ظهور و بروز پیدا کند.

وی افزود: آقای رئیسی دولت را در زمانی تحویل می‌گیرد که وضعیت بحرانی صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ها، کرونا، بورس، تورم بیش از 40 درصد و تورم تجمیعی بیش از چند درصدی دیده می‌شود و لذا برای حل این وضعیت نیازمند عزم ملی هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: دولت سیزدهم برای حل بحران کرونا برنامه ریزی کرده است.

نماینده آباده در مجلس با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت همراه و هماهنگ است، ادامه داد: برنامه ریزی دقیقی برای توسعه میادین نفتی و گازی و بهره برداری از میادین مشترک انجام شده است.

زارع در پایان با بیان اینکه کابینه دولت سیزدهم جوان، هماهنگ، عملیاتی و جهادی است، اظهار کرد:همکاران به شایعه سازی ها علیه دولت توجه نکنند و کمک کنند دولت مشکلات کشور را حل کند.

انتهای‌ پیام/