شهر خبر

میرتاج الدینی در موافقت با کلیات کابینه:

اصلاح نظام بانکی در برنامه دولت رئیسی وجود دارد

اصلاح نظام بانکی در برنامه دولت رئیسی وجود دارد

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه دولت رئیسی براساس شایستگی‌ها، مردمی بودن، مدیریت انقلابی و فسادستیزی شکل گرفته است گفت: جوانگرایی در این دولت به همراه نیروهای با تجربه و نخبه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز شنبه ۳۰ مرداد مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات برنامه‌ها و کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در موافقت با کلیات برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: من می‌خواهم از برخی همکاران گلایه کنم. نباید سخنانی بگوئیم که رسانه های بیگانه سو استفاده کنند. برخی همکاران نباید سیاه نمایی کنند.

میرتاج الدینی گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی کار خود را آغاز کرده است، چه از جهت وجود پاندمی کرونا و چه از جهت وضعیت اقتصاد. تورم امروز 44 درصد است و معیشت مردم سخت شده است. بدهی دولت بیش از یک و نیم برابر بودجه سالانه است.

وی افزود: برون رفت از این وضعیت، حرکتی جهادی و عالمانه می‌طلبد. دولت رئیسی براساس شایستگی‌ها، مردمی بودن، مدیریت جهادی و انقلابی، پاکدستی و فسادستیزی شکل گرفته است. جوانگرایی در این دولت به همراه نیروهای با تجربه و نخبه وجود دارند.

نماینده مردم تبریز گفت: در این دولت به امورات مهم جامعه تاکید شده است و اشتغال زایی، بهبود معیشت مردم و خوداتکایی در کالای اساسی جز برنامه های دولت است. من در برنامه‌های دولت اصلاح نظام بانکی را دیده ام. حل مشکل حاشیه نشین‌ها به همراه ساخت یک میلیون واحد مسکن و یک میلیون شغل در برنامه های دولت رئیسی وجود دارد.