شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#واقعیت

بنزما: رئال مادرید رویایی بود که واقعیت شد

بنزما: رئال مادرید رویایی بود که واقعیت شد

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید از دستاوردهای خود در این باشگاه احساس غرور می کند.

 باشگاه رئال مادرید دیروز اعلام کرد قرارداد کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و باتجربه خود را تا سال 2023 تمدید کرده و بدین ترتیب این ستاره گلزن تا دو فصل دیگر در پایتخت اسپانیا ماندنی خواهد شد. کریم بنزما بعد از تمدید قرارداد رئال مادرید را بهترین تیم جهان خطاب کرده و به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید این تیم پرداخت.

 

کریم بنزما گفت: "رئال مادرید همیشه بهترین تیم جهان خواهد بود. من نمی توانم بگویم در دوران کسب موفقیت در لیگ قهرمانان شکست ناپذیر بود، اما قهرمانی در چهار دوره لیگ قهرمانان دستاورد بزرگ و خاصی است.

 

-

 

انتقال به رئال مادرید در سال 2009؟ این انتقال مربوط به خیلی وقت پیش است، اما هنوز آن روز را به خاطر دارم. پدر، مادر و میر برنامه ام با من تماس گرفتند و گفتند که به خانه بروم. من نمی خواستم چنین کاری انجام دهم، اما وقتی به آنجا رسیدم فلورنتینو پرز را دیدم. او زیزو، رونالدو و تیم کهکشانی ها را به رئال مادرید آورده بود. من به پرز نگاه کرده و چیزی نگفتم. او نیز پرسید که آیا می خواهم در رئال مادرید بازی کنم یا خیر.

 

حالا با تماشای دستاوردهای خود رئال مادرید واقعا احساس غرور می کنم. رئال مادرید بهترین باشگاه جهان و بازی کردن در این تیم برای من یک رویا است. حالا باید بگویم که هر روز آنقدر خوش شانس هستم که بتوانم این رویا را در واقعیت زندگی کنم.

 

کار کردن دوباره زیر نظر کارلو آنچلوتی؟ تردید وجود ندارد که کارلتو سرمربی بزرگی در دنیای فوتبال است. ما قبل از شروع تمرینات با یکدیگر صحبت کردیم تا من از وظایف خود در ترکیب رئال مادرید آگاه شوم."