تلاش یحیی برای بستن تیمش قبل از رویارویی با استقلال

در شرایطی که جدایی سه ستاره پرسپولیس مدیران این تیم را در شرایط سختی قرار داده است، آنها امیدوارند امروز با سومین بازیکن مدنظر خود نیز به توافق دست یابند.

محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس و ستون‌های این تیم در مسیر موفقیت دو فصل اخیر از جمله بازیکنانی بودند که از این تیم جدا شدند و تلاش مدیران این تیم برای راضی کردن آنها برای ادامه همکاری بی نتیجه مانده است. از سوی دیگر پرونده ادامه همکاری با شهریار مغانلو نیز بی نتیجه مانده و بعید است این مهاجم بتواند شرایط همکاری دوباره با این تیم را به دست بیاورد.

باشگاه پرسپولیس اما تا این لحظه موفق شده علیرضا ابراهیمی را از گل گهر سیرجان به خدمت بگیرد و این بازیکن را جانشین مدافع ملی‌پوش تیمش کند. رضا دهقانی نیز دیگر بازیکنی بوده که به خط هافبک پرترافیک پرسپولیس اضافه شده است. وینگر فصل گذشته نساجی مازندران اکنون باید در رقابت با وحید امیری، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و ... به دنبال جایگاه ثابتی در ترکیب سرخ‌ها باشد و پیش بینی کار سختی روبروی او قرار دارد.

شیری دومین بازیکن تمدیدی پرسپولیس


مدیران پرسپولیس اما بعد از چانه‌زنی‌های فراوان احتمالا امروز نیز میزبان دیگر بازیکنان برای تمدید قرارداد و جذب بازیکن جدید باشد. مهدی شیری، کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه سه بازیکنی هستند که باشگاه به دنبال تمدید قرارداد آنهاست و در این میان گفته می‌شود احتمالا امروز مدافع راست سرخ‌ها راهی باشگاه خواهد شد تا قرارداد خود را در صورت توافق به امضا برساند. کامیابی نیا و عالیشاه البته همچنان در سفر به سر می‌برند و احتمالا طی روزهای آتی با باشگاه برای ادامه همکاری جلسه داشته باشند. 

تلاش یحیی برای بستن تیمش قبل از رویارویی با استقلال

جانشین نوراللهی امروز معرفی می‌شود؟


در شرایطی که طی روزهای اخیر اسامی زیادی برای حضور در پرسپولیس و جانشینی احمد نوراللهی به خط شده‌اند، اکنون گفته می‌شود باشگاه امروز با یکی از گزینه‌های خود مذاکرات را دنبال خواهد کرد. رضا اسدی، قائد رحمتی و محمد آبشک سه گزینه پرسپولیس برای حضور در این تیم هستند و باید دید امروز کدامیک از آنها برای حضور در جمع سرخپوشان پای میز مذاکره و توافق نهایی با این تیم خواهد نشست و قراردادش را نهایی می‌کند. 

رضا اسدی که فصل گذشته در لیگ اتریش حضور داشته، از مدت‌ها قبل نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح شده و گمانه‌زنی‌های زیادی حول نامش مطرح شده بود. با این حال گفته می‌شود این بازیکن هنوز به توافقی با این باشگاه نرسیده است. محمود قائد رحمتی دیگر بازیکنی است که شایعاتی درباره حضورش در پرسپولیس شکل گرفته است و هنوز به شکل رسمی دنبال نشده است. اما آخرین گزینه‌ای که در این میان نامش مطرح شده است محمد آبشک، هافبک دفاعی رشتی فولاد خوزستان است. این بازیکن که دو فصل قبل نامش برای حضور در استقلال نیز مطرح شده بود و در یکقدمی توافق با این تیم ترجیح داد به جواد نکونام برای حضور در فولاد خوزستان پاسخ مثبت بدهد، اکنون موردتوجه یحیی گل محمدی قرار گرفته و با توجه به پایان قراردادش با این تیم احتمالا امروز راهی باشگاه خواهد شد تا مذاکرات خود را با سرخ‌ها دنبال کند. 

سومین خرید - دومین تمدیدی؛ شنبه پرسپولیس ناامیدکننده نیست!


اولین روز کاری و فعالیت دوباره پرسپولیس در نقل و انتقالات در صورتی که با یک تمدیدی و جذب یک بازیکن همراه باشد، می‌تواند هفته‌ای پربار را برای پرسپولیسی‌ها متصور شد. آنها تاکنون با علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی قرارداد بسته‌اند و وحید امیری نیز روز گذشته قراردادش را تمدید کرد و اکنون با تمدید مهدی شیری که احتمالا کامیابی نیا و امید عالیشاه نیز در پی آن خواهد بود، می‌تواند با جذب یک بازیکن دیگر شرایط را به سود خود دنبال کند.