شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مجلس#دولت سیزدهم

بابایی‌کارنامی در صحن علنی:

دولت باید برای مقابله با اقدامات بانک‌ها برنامه داشته باشد

دولت باید برای مقابله با اقدامات بانک‌ها برنامه داشته باشد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها پدر ملت را درآورده‌اند و توقع ما این است که دولت سیزدهم برنامه عملیاتی و اجرایی جهت مقابله با اقدامات بانک‌ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز شنبه (۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت اظهار داشت: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال موضوعی بااهمیت است اما متأسفانه‌برخی از وزرای پیشنهادی دولت برنامه جدی در این باره ارائه نکردند.

وی بیان کرد: مردم فقیر بدبخت شدند و سفره آنان بسیار کوچک شده و همه وزرای دولت باید برنامه‌ای در این زمینه ارائه دهند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صیانت از محیط‌زیست و مدیریت شهری، مباحث مهمی است و وزرای دولت باید برنامه جدی در این زمینه داشته باشند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها پدر ملت را درآورده‌اند و توقع ما این است که دولت سیزدهم برنامه عملیاتی و اجرایی جهت مقابله با این اقدامات بانک‌ها و ساماندهی آنها داشته باشد.

بابایی کارنامی ادامه داد: متأسفانه مافیای فولاد، دارو، خودرو و واردات مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورده‌اند و باید وزرای پیشنهادی برنامه‌هایی را برای مقابله با مافیا به مجلس ارائه می‌دادند اما برنامه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.

وی اظهار داشت: صندوق‌های بازنشستگی به حیاط خلوت برای برخی از مدیران تبدیل شده، آنان بیش از ۵۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و ظلم بسیار زیادی به کارگران می‌شود که لازم است دولت فکری به حال کارگران کند و برنامه‌ای در این زمینه داشته باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از ما می‌پرسند که دولت سیزدهم پس از شش ماه به صورت مشخص می‌خواهد چه اقداماتی انجام دهد که لازم است برنامه دولت در این زمینه کاملاً دقیق و شفاف باشد.