شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#اهواز#رئیسی

حسینی: جوانی، تخصص و سلامت نفس ۳ شاخصه متبلور در کابینه پیشنهادی است


حسینی: جوانی، تخصص و سلامت نفس 3 شاخصه متبلور در کابینه پیشنهادی است

نماینده اهواز در مجلس در موافقت با کلیت کابینه پیشنهادی گفت: اغلب وزرای پیشنهادی معرفی شده از سوابق و تجارب بالا و علم و درایت کافی برخوردارند و شاخصه بسیار متبلور در کابینه پیشنهادی آقای رئیسی جوانی، علم و تخصص و سلامت نفس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید کریم حسینی نماینده اهواز در موافقت با کلیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم طی سخنانی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مقطع حساس و مهمی به سر می برد و انتظار از دولت جدید رفع مشکلات و دغدغه های مردم است. ثبات اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی  و تقویت فضای کسب و کار،  بسط عدالت در جامعه و صیانت از آزادی های قانونی و مبارزه با فساد باید از اولویت های دولت جدید باشد.

وی افزود: مهمتر از بیان این مطالب اقدام و عمل به موارد فوق و استمرار آنها است. امروز نیاز به برنامه آنی و فوری برای کنترل کرونا و تثبیت قیمت ها و تنظیم بازار و ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور است که خوشبختانه مورد تاکید آقای رئیسی هم قرار گرفته است. 

نماینده اهواز در مجلس گفت: اغلب وزرای پیشنهادی و برنامه های آنان و همه شخصیت های محترمی که معرفی شده اند از سوابق و تجارب بالا و علم و درایت کافی برخوردارند. شاخصه بسیار متبلور در کابینه پیشنهادی ایشان جوانی، علم و تخصص و سلامت نفس است. البته همانطور که رئیس جمهور گفتند اختیار و تصمیم با مجلس است و اگر کسی رای نیاورد و مجلس را مجاب نکند عملکرد و تشخیص آن کارگروه است نه عزم و اراده رئیس جمهور و به معنی مخالفت با جوانگرایی و بیانیه گام دوم انقلاب نیست. 

حسینی خاطرنشان کرد: در برنامه های رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی بوده و انتظار می رود در عمل نیز مورد تاکید قرار گیرد، تمرکز زدایی و توجه جدی به استانهای مرزی و محروم و توسعه متوازن در آنها به ویژه استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان است. زیبنده ایران نیست که خوزستان علی رغم داشتن ظرفیت های بالا و نعمت های خدادادی سرشار از وعده های بر زمین مانده رنج ببرد. 

وی گفت: تنوع قراردادها و نظام استخدامی و اداری، نظام مالی و بانکی و محیط زیست در برنامه های اعلام شده و مواضع وزرای پیشنهادی دیده می شود  که انتظار است در مقام عمل هم مورد توجه قرار گیرد. در پایان ذکر این نکته لازم است که امروز رای بالا به کابینه آقای رئیسی نشانه قدرت و اقتدار نظام است. 

انتهای پیام/