شهر خبر

فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب درباره برنامه‌های دولت سیزدهم اعلام نظر می‌کند


فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب درباره برنامه‌های دولت سیزدهم اعلام نظر می‌کند

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب، جزئیات زمان و نحوه بررسی برنامه‌های دولت سیزدهم و وزرای پیشنهادی در این فراکسیون را تشریح کرد.

ولی اسماعیلی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره روند برنامه‌ دولت سیزدهم و صلاحیت وزرای پیشنهادی در این فراکسیون، اظهار کرد: پس از ارائه برنامه‌های دولت که قرار است روز (شنبه 30 مردادماه) به مجلس ارائه شود فراکسیون در اولین فرصت تشکیل جلسه داده و برنامه‌های دولت سیزدهم را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.

وی در همین‌باره افزود: پس از واکاوی برنامه‌های دولت سیزدهم، نظر و جمع‌بندی کلی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب درباره برنامه‌های دولت از سوی هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب احتمالا در قالب بیانیه‌ای اعلام خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب در پاسخ به این پرسش که آیا فراکسیون درباره صلاحیت و و برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیز اعلام نظر خواهد کرد، بیان کرد: برنامه‌های تک‌تک وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسات مجمع عمومی فراکسیون در هفته گذشته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه فراکسیون درباره صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی اعلام نظر نخواهد کرد، تصریح کرد: تصمیم‌گیری و رأی اعتماد به هر یک از وزرا بر عهده اعضا و در زمان بررسی صلاحیت‌ها در جلسه علنی خواهد بود.

انتهای پیام/