شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام حسین#ورزشگاه#ورزشگاه آزادی

فیلم عزاداری ۱۰۰ هزار نفری امام حسین علیه السلام در ورزشگاه آزادی

عزاداری هواداران استقلال و تیم ملی برای امام حسین علیه السلام در ورزشگاه آزادی

در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا در سال ۱۳۷۸ استقلال در تهران به مصاف دالیان چین رفت . همزمانی این دیدار با عاشورای حسینی سبب شد تا هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی به عزاداری برای امام حسین علیه السلام بپردازند . مشابه این اتفاق در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دیدار ایران مقابل کره جنوبی هم رخ داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا در سال ۱۳۷۸ تیم فوتبال استقلال در تهران به مصاف دالیان چین رفت .

این مسابقه در حضور حدود ۱۲۰ هزار تماشاگر استقلال به انجام رسید و مصادف شده بود با تاسوعای حسینی. هوای اردیبهشتیِ تهران، رنگ و بوی خاصی به این مسابقه بخشیده بود. برنده این دیدار به فینال می‌رسید و حریف جوبیلو ایواتای ژاپنی می‌شد که در ضربات پنالتی از سد العین امارات گذشته بود.

همزمانی این دیدار با عاشورای حسینی سبب شد تا هواداران تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به عزاداری برای امام حسین علیه السلام بپردازند .

مشابه این اتفاق در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دیدار ایران مقابل کره جنوبی هم رخ داد . این دیدار درحالی برگزار شد که ایران به خاطر تاسوعای حسینی سیاهپوش و ماتم زده شده بود. ورزشگاه آزادی برای این دیدار سیاهپوش شده بود و پیش از مسابقه هواداران شروع به عزاداری کردند و با به اهتزاز درآوردن پرچم‌های سیاه فضای خاصی به ورزشگاه آزادی دادند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید