صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: باید این را بپذیریم که مدیر ورزشی برای اداره ورزش بهتر از مدیر سیاسی است چون مدیر ورزشی بهتر قهرمانان و رشته ها را می شناسد و شرایط ورزشکاران را درک می کند. سجادی از جمله مدیران ورزشی است که به خوبی می داند که کدام رشته ها شرایط رشد بیشتری دارند و می تواند افرادی را برای فدراسیون های مختلف انتخاب کند که بتوانند به خوبی مدیریت کنند.

او ادامه داد: افرادی مثل دادکان و کیومرث هاشمی هم می توانند به ورزش کمک کنند. دکتر سحادی هم از جمله افرادی است که به خوبی با ورزش آشنا است و در حوزه ورزش هم مدیریت کرده است. سجادی از جنس ورزش است و کسی نیست که از ورزش دور بوده باشد. او در هر سمتی قرار بگیرد می تواند با ارتباطاتی که دارد مشکلات را حل کند. مهم ترین چیزی که الان در ورزش کشور به آن نیاز داریم این است که یک طرح جامع در ورزش داشته باشیم.

درودگر تصریح کرد: چنین طرحی در زمان حضور مهرعلیزاده در ورزش ایران وجود داشت اما الان چنین چیزی وجود ندارد. در حال حاضر حتی در فوتبال باشگاه هم نداریم و فقط تیم داریم. اگر به دنبال توسعه ورزش هستیم باید براساس الگوی کشورهای موفق یک استراتژی کلی توسعه ورزش داشته باشیم و ورزش کشور براساس یک هدف و نقشه حرکت کند.

درودگر درباره اینکه مهم‌ترین دغدغه فوتبال کشور چیست، گفت: در حال حاضر استیفای حق پخش تلویزیونی مهم ترین دغدغه فوتبال کشور است. 3