بهزاد رحیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: خوشبختانه لیست پیشنهادی جوان گراست و میانگین سنی وزرای پیشنهادی جوان است و حتی وزیر متولد سال 59 و 60 هم وجود دارد. 

او درباره پیشنهاد حجت الله عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: عبدالملکی یکی از وزرای جوانی است که در لیست کابینه پیشنهادی نام او آمده و نشان می‌دهد جوان گرایی به خوبی مورد نظر بوده است که می‌توان از آن به عنوان نقطه قوت نام برد.

رحیمی ادامه داد: عبدالملکی در کمیته امداد سابقه بسیار خوبی داشته و توانسته در حوزه وظایف خود که بخشی از اقتصاد و کار است به خوبی کار کند اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده‌ است و انشالله بتواند در سطح کلان‌تری با همان قوت کار کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق تحقیقاتی که انجام دادیم او از سلامت کاری برخوردار است و بنده فکر می‌کنم گزینه مناسبی برای وزارتخانه مذکور باشد به همین دلیل به او رای اعتماد خواهم داد.

گفتنی است حجت الله عبدالملکی متولد سال 1360 شهرری و دانش آموخته دکترای اقتصاد از دانشگاه اصفهان، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه است. او عضو هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) با حکم مقام معظم رهبری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، رئیس کارگروه انتشار اوراق قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی(ره)، عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است.

//انتهای پیام:۳