شهر خبر

این آلتکوین‌ها در سال ۲۰۲۱ منفجر می شوند

ممکن است بیت کوین پادشاه باشد اما آلتکوین ها آمده اند تا بمانند.

بانک و بیمه این آلتکوین‌ها در سال ۲۰۲۱ منفجر می شوند

کلمه آلتکوین(altcoin)، به همه ارزهای رمزنگاری شده غیر از بیت کوین اشاره دارد. درست است، اولین حرکت بیت کوین بسیار قدرتمند و انقلابی بود، به همین دلیل تمام سکه هایی که پس از آن وارد بازار شدند به طور کلی در یک گروه جداگانه دسته بندی شدند.

با این حال، هیچ دلیلی برای از دست دادن امید به آلتکوین ها وجود ندارد. در حقیقت، این احتمال وجود دارد که بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۱(۱۴۰۰) بزرگتر شوند، حتی به اندازه ای که بتواند پادشاهی بیت کوین را به عنوان یک ارز برتر به چالش بکشد.

بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم به ۵ رمزارز که انتظار می رود در سال ۲۰۲۱ منفجر شوند.

Ethereum (ETH)

چرا انتظار می رود اتریوم امسال منفجر شود؟ در ماه جاری، بروز رسانی هارد فورک لندن راه اندازی و با پنج EIP تکمیل شد. با وعده کاهش هزینه های معاملات و همچنین مکانیسم تورم، این بروزرسانی با رالی صعودی عظیمی در اتریوم(ETH) همراه شد. گذشته از این، تبلیغات در مورد اتریوم ۲.۰ نیز قیمت آن را افزایش می دهد. زمانی که تراکنش ها کامل شود، چه کسی می داند که ETH چقدر جهش خواهد کرد.

Chainlink (LINK)

چین لینک(Chainlink) از قدرت قراردادهای هوشمند در دنیای واقعی استفاده می کند. Chainlink با وارد کردن داده های خارجی به قراردادهای هوشمند، یکی از اولین شبکه هایی است که امکان ادغام داده های خارج از زنجیره در قراردادهای هوشمند را فراهم کرده است. این یکی از بازیگران اصلی در زمینه پردازش داده ها است و شرکای زیادی دارد.

Uniswap (UNI)

یونی سواپ(Uniswap) که با اتریوم کار می کند، یک صرافی غیر متمرکز یا DEX است که عمدتا برای تجارت ارزهای رمزنگاری شده و دیگر توکن ها استفاده می شود. DEX ها قدم بزرگ بعدی در تجارت کریپتو هستند، به ویژه با وجود همه اختلاف نظرها در مورد رایج ترین صرافی های متمرکز مانند بایننس(Binance). کاربران بیشتر و بیشتر به دنبال گزینه های غیر متمرکز به عنوان راهی برای حذف واسطه و گرفتن امور به دست خود هستند.

Polkadot (DOT)

تمرکز اصلی پولکا دات(Polkadot)، فراهم کردن امکان انتقال بین زنجیره ای است. به این ترتیب، انواع مختلف دارایی ها و نه فقط رمزارز را می توان بین بلاک چین های مختلف به اشتراک گذاشت. همانطور که مطمئن هستیم ارزهای رمزنگاری شده بخشی از آینده هستند، درباره مورد بعدی که فناوری بلاک چین چند زنجیره ای است، همین احساس را داریم.

Aave (AAVE)

همانطور که می توانید حدس بزنید، وام غیر متمرکز نرخ بهره بالاتری نسبت به وام های سنتی و متمرکز ارائه می دهد. همچنین از نظر امنیت و ناشناس بودن عملکرد بهتری را ارائه می دهد. وام دهندگان از طریق واریز دارایی های دیجیتالی به مخازن نقدینگی ویژه، ایجاد سود می کنند. از این رو، وام گیرندگان می توانند از رمزارز خود به عنوان وثیقه برای گرفتن وام های فوری با استفاده از این نقدینگی استفاده کنند. به نظر می رسد با حرکت به سمت امور مالی غیر متمرکز و بانکداری دیجیتال، AAVE پتانسیل بالایی برای انفجار دارد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی