شهر خبر

شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر:

آنها که پشت نام مجیدی پنهان می‌شوند دست او را ببوسند نه پیشکسوتان

آنها که پشت نام مجیدی پنهان می‌شوند دست او را ببوسند نه پیشکسوتان

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: اگر قرار باشد کسی دست سرمربی استقلال را ببوسد، آنهایی که هستند که پشت اسم او پنهان شده و به نامش نیاز دارند.

شاهرخ بیانی پیشکسوت، کاپیتان و مربی سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط نقل و انتقالات در این باشگاه اظهار داشت: تا امروز که ما فقط جدایی دیدیم و هیچ بازیکنی جذب نشده است که این جای تعجب و نگرانی دارد. اگر تیم‌های مدعی به شکل واقعی تمدید می‌کنند و بازیکن جدید می‌گیرند، تیم ما فقط در صفحات مجازی به یک بازیکن نزدیک می‌شود و در فضای حقیقی فقط بازیکن از تیم ما جدا می‌شود.

بیانی تاکید کرد: پیشکسوتان ماه‌هاست که هشدارهای لازم را می‌دهند و همچنان این هشدارها ادامه دارد. اما انگار گوش شنوایی نیست. فوتبال فضایی ندارد که تحمل کنیم و صبوری به خرج دهیم. قطار فوتبال و قطار زمان در حال حرکت است و هر تیمی که خودش را به آن نرساند، جا می‌ماند.

وی اضافه کرد: استقلال در تمام خطوط به جز دروازه نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد. درون دروازه هم هنوز ما بازیکنی را به صورت قطعی نداریم و باید قرارداد هر دو دروازه‌بان تمدید شود. مدیران باشگاه کار بسیار فشرده‌ای را دارند و با این سرعتی که ما در نقل و انتقالات می‌بینیم، خیلی جای امیدواری نیست؛ مگر آنکه در آینده خلافش ظاهر شود.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص فرهاد مجیدی تاکید کرد: فرهاد فرزند استقلال است و همه پیشکسوتان هم از او حمایت کرده‌اند. لااقل من تا امروز ندیدم پیشکسوتی از او حمایت نکرده باشد. من هم طبق همین روال از مجیدی حمایت کرده و می‌کنم؛ یا بهتر است حرفم را اصلاح کنم و بگویم من و همه پیشکسوتان استقلال باید از سرمربی وقت استقلال بدون نگاه کردن به اینکه او چه شخصی است حمایت کنیم. من هم همیشه این کار را کرده‌ام و بدون در نظر گرفتن نام سرمربی از او حمایت کرده‌ام.

مربی پیشین آبی پوشان خاطر نشان ساخت: سرمربی استقلال مورد حمایت و تایید من قرار دارد اما متاسفانه دیدم در برخی صفحات مجازی با سوء برداشت یا تحریف صحبت‌های من، سمت و سوی مصاحبه را به سمت مجیزگویی از مجیدی بردند که ضمن تکذیب این صحبت‌ها، از دوستانی زحمت استقلال را کشیده و از این تیم حمایت می‌کنند انتظار دارم اصل امانت داری در بازنشر مصاحبه را در نظر بگیرند.

بیانی گفت: اگر قرار باشد دست مجیدی را کسی ببوسد، افراد نا کارآمد و ناشایسته‌ای هستند که پشت نام او پنهان شده‌اند، نه پیشکسوتی که به لحاظ سنی مجیدی جای فرزندش است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: خوشبختانه بر خلاف دو سه سال اخیر استقلال با نظر سرمربی بسته می‌شود و تیمی که در فصل آینده وارد مسابقات می‌شود، صفر تا صد تیم فرهاد مجیدی است. مجیدی قبلاً گفته که برای فصل آینده استقلالی رویایی را به میدان می‌فرستد و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و فصل آینده شاهد قهرمانی آبی پوشان باشیم.