شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#استقلالی‌ها

اختلاف پیشنهاد تیم‌های صنعتی با استقلال مانع تمدید قراردادها/ نگاهی به آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان


اختلاف پیشنهاد تیم‌های صنعتی با استقلال مانع تمدید قراردادها/ نگاهی به آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان

بودجه محدود باشگاه استقلال و اختلاف رقم پیشنهادی این باشگاه با مبالغی که دیگر باشگاه‌ها به آبی‌پوشان پیشنهاد داده‌اند، کار تمدید قرارداد استقلالی‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی در جلسه سه‌شنبه هفته گذشته با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهان تمدید قرارداد پنج بازیکن و جذب 10 بازیکن جدید طبق اولویت‌ها شد. مجیدی گفته بود استقلال 14 روز حساس در نقل‌وانتقالات در پیش دارد که تنها دو سه روز از این مدت باقی مانده است.

در لیست تمدید قراردادها، بازیکنانی چون مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری، سیدحسین حسینی و آرش رضاوند قرار دارند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ریگی پیشنهاد خوبی از خارج از کشور و یکی دو تیم داخلی دارد و به همین دلیل هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست. درباره اسماعیلی هم باید گفت که باشگاه استقلال تماسی با این بازیکن نداشته است، چرا که باید بحث جرایم و قرارداد فصل گذشته او مشخص شود.

در رابطه با سایر بازیکنان، باشگاه استقلال طبق بودجه خود فرمولی برای رقم قراردادها تعیین کرده است که با توجه به پیشنهادهای سایر تیم‌ها از جمله تیم‌های صنعتی کار را برای تمدید قراردادها سخت کرده است، بنابراین علت اینکه تاکنون بازیکنی قراردادش را تمدید نکرده است، به اختلاف مالی بین استقلال و تیم‌های دیگر برای جذب این چند بازیکن است.

در لیست اولیه مجیدی، نفراتی چون محمد محبی و محمدرضا حسینی از سپاهان، زبیر نیک‌نفس، صابر حردانی و شیمبا از فولاد خوزستان، ابوالفضل جلالی از سایپا، سعید صادقی و آرمین سهرابیان از گل‌گهر حضور داشتند.

تا این لحظه حضور محبی و حسینی از سپاهان به همراه صابر حردانی به دلایل مختلف منتفی شده است. سهرابیان نیز با وجود توافق با کادر فنی استقلال ترجیح داد به دلیل افزایش پیشنهاد مالی گل‌گهر در این تیم بماند. حضور صادقی و جلالی هم به روند مذاکرات مالی بستگی دارد.

تا اینجای کار، از بین تیم‌های داخلی مذاکرات با جلالی از سایپا، صادقی از گل‌گهر، شیمبا و نیک‌نفس از فولاد ادامه دارد. مذاکرات مثبتی هم برای جذب رایان تفضلی بازیکن ایرانی - انگلیسی حاضر در لیگ انگلستان صورت گرفته است. یک بازیکن ایرانی حاضر در لیگ پرتغال نیز مدنظر کادر فنی استقلال قرار دارد. در بحث جذب بازیکن خارجی، چندین بازیکن زیر ذره‌بین کادر فنی قرار دارند تا شاید یکی دو نفر آنها جذب استقلال شوند.

رشید مظاهری و محمد دانشگر دو بازیکنی هستند که با استقلال قرارداد دارند، اما چون باشگاه به تعهدات مالی عمل نکرده است، هر دو اخطار فسخ قرارداد داده‌اند. قرار است باشگاه با تأمین منابع مالی، هر دو بازیکن را حفظ کند.

قرار بود تمرینات استقلال طبق برنامه از فردا (شنبه) آغاز شود، اما با توجه به نامشخص بودن وضعیت برخی از بازیکنان احتمال دارد تمرینات با یک روز تأخیر از روز یکشنبه استارت بخورد.

انتهای پیام/