محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره معرفی دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر سجادی ورزشکار مدال آوری بوده که سابقه مدیریت اجرایی در ورزش داشته و در باشگاه سایپا هم مشغول به کار بوده و با توجه به رزومه ای که از او خوانده ام فکر می کنم بتواند به ورزش کمک کند. فوتبال در سال‌های گذشته به دلیل نبودن مدیران کاربلد ضربه های زیادی خورده اما امیدوارم در صورتی که آقای سجادی بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد به کمک همه فدراسیون ها از جمله فوتبال بیاید.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: فوتبال از آنجایی که در در تمام دنیا پرطرفدارترین رشته ورزشی است بیشتر نیاز به حمایت و ساماندهی دارد. از وزیر بعدی ورزش می‌خواهم بیشتر به فکر فوتبال و از جمله باشگاه استقلال باشد چون استقلال در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده است.

نوری گفت: از وزیر بعدی می خواهم بیشتر به وضعیت استقلال و پرسپولیس رسیدگی کند. دو بحث مهم مدیریت و درآمدزایی در این باشگاه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و مدیران شایسته بالاسر استقلال و پرسپولیس باشند چیدمان مدیران باید به گونه‌ای باشد که بهترین مدیران ورزشی در راس کار حضور داشته باشند چون استقلال و پرسپولیس روح فوتبال هستند و اگر حال آنها خوب نباشد حال فوتبال خوب نخواهد بود. 3