شهر خبر

مدیر حوزه های علمیه، درگذشت آیت الله طالقانی را تسلیت گفت

مدیر حوزه های علمیه، درگذشت آیت الله طالقانی را تسلیت گفت

ایسنا/قم آیت‌الله علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی درگذشت آیت الله سیدجواد طالقانی از اساتید حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

در پیام وی آمده است: خبر ارتحال استاد گرانقدر حوزه آیت الله سید جواد طالقانی مایه تأسف شد، آن استاد ارجمند حوزه در چند دهه در کرسی تدریس علوم اسلامی و حوزوی بخصوص در ادبیات عرب شاگردان زیادی پرورش داد و در فضیلت های اخلاقی و روحی الگو بود و در سال های اخیر آلام ورنج های زیادی را به جان خرید و سرانجام در عاشورای حسینی (ع) به لقای معبود و دیدار سالار شهیدان(ع) شتافت.

مدیرحوزه های علمیه کشور افزوده است: اینجانب که افتخار شاگردی ایشان داشته ام، با دلی غمبار این مصیبت را به حوزه‌های علمیه و شاگردان، علاقمندان، بازماندگان محترم و آقازادگان ارجمند آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیای الهی و اجداد طاهرینش و برای بازماندگان محترم سکینه و طمانینه و شکیبایی و پاداش نیکوی الهی را از خداوند مهربان خواستارم.

آیت الله سید جواد طالقانی از علمای فاضل و اندیشمند متولد ۱۳۱۴ ، پس از سال ها تحصیل و تدریس خالصانه و پرورش و تربیت هزاران شاگردان فاضل امروز پنجشنبه ۲۸ مردادماه سالجاری در منزل خود در یکی از محله‌های قدیمی قم به دیدار باقی شتافت.

انتهای پیام