شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جواب#استقلالی#استقلالی ها

باشگاه گل گهر جواب ادعای استقلالی ها را داد

باشگاه گل گهر بیانیه ای درباره ادعاهای باشگاه استقلال بیانیه ای منتشر کرد.

باشگاه گل گهر جواب ادعای استقلالی ها را داد

به گزارش منیبان؛ باشگاه گل گهر سیرجان در بیانیه تازه خود اظهار داشته که «مدتی است افرادی با اهداف مغرضانه و ایجاد شایعات نادرست، سعی بر سنگ‌اندازی و به‌حاشیه بردن فعالیت‌هایی باشگاهی را دارند که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی و عمل به اصول اخلاقی، همواره سعی کرده تا باشگاهی اخلاق‌مدار و حرفه‌ای در ساختار ورزش ایران باشد.»

سپس گل گهری ها به بیان چند نکته اشاره کرده‌اند. خلاصه این نکات، تبرئه این باشگاه از تهمت هایی است که برخی باشگاه‌ها متوجه گل گهر می‌کنند:

۱. باشگاه گل‌گهر تا به‌امروز تنها بر اساس لیستی که کادرفنی در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده با بازیکنان مورد‌نظر اقدام به مذاکره کرده و برخلاف برخی تیم‌ها، هرگز به‌قصد آشفته‌کردن بازار نقل و انتقالات و با اعداد نجومی، با بازیکنی اقدام به مذاکره نکرده است و بعد از این نیز، چنین رویکرد غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای را در فعالیت‌های خود، لحاظ نخواهد کرد.

۲. متاسفانه برخی با اهداف مشخص و با اعطای لقب‌های خیالی، قصد دارند چنین وانمود کنند‌ که باشگاه گل‌گهر با بودجه‌ای نامحدود، قادر است هر بازیکنی را به خدمت بگیرد و بر همین اساس تا به‌امروز نام بیش از ۲۰ بازیکن را مطرح کرده‌اند که باشگاه گل‌گهر با رقم‌هایی باورنکردنی در پی جذب آنها می‌باشد و یا با آنها قرارداد امضاء کرده است. این در حالی است که این باشگاه با بودجه‌ای محدود و به مراتب پایین‌تر از برخی باشگاه‌های لیگ‌برتری و با اهدافی آینده‌نگرانه وارد فصل نقل و انتقالات تابستانی شده و تا به امروز با هدف حفظ شاکله‌ی تیم فصل گذشته و هم‌چنین رفع نقاط‌ضعف خود، با  رقم‌هایی معقول، اقدام به بستن قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی کرده است.

۳. و اما مهم‌ترین موضوع در دل این نکته نهفته است که از حضور باشگاه گل‌گهر در بالاترین سطح فوتبال ایران تنها دوفصل گذشته است و قطعا آشفته‌بازاری که امروز در پروسه نقل و انتقالات فوتبال ایران دیده می‌شود و درخواست‌های نجومی و غیرمنطقی برخی بازیکنان، اتفاقا نتیجه‌ی سیاست‌های اشتباه و بلندپروازی‌های برخی از تیم‌هایی است که در سال‌های گذشته تا توانستند سنگ‌بنای بسیاری از مشکلات و معضلات فعلی را گذاشتند و امروز با هدف منحرف کردن اذهان عمومی و تبرئه کردن خود، نوک پیکان شایعات را به سمت‌تیم‌هایی مثل گل‌گهر نشانه گرفته‌‌اند که نقشی در این اتفاقات نداشته‌‌اند و با کمترین حاشیه در حال فعالیت و سرمایه‌گذاری منطقی در فوتبال ایران هستند.