شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روسیه#مسابقات جهانی#کشتی

اظهار نظر سه کشتی‌گیر جوان مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی


اظهار نظر سه کشتی‌گیر جوان مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی

قهرمان کشتی جوانان جهان گفت: فقط برای کسب مدال طلا به روسیه آمده بودم و می‌خواستم قهرمان شوم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی حاجیلوئیان ملی پوش وزن 92 کیلوگرم کشتی کشورمان در مورد کسب مدال نقره جهانی جوانان در روسیه به سایت فدراسیون کشتی گفت: پس از تورنمنت یاشاردوغو، مسابقات جهانی جوانان در روسیه، دومین تجربه حضورم در رقابت‌های بین‌المللی بود که توانستم مدال نقره را کسب کنم.

حاجیلوئیان افزود: البته برای مدال طلا به جهانی روسیه آمده بودم، امیدوارم با توجه به تجربه‌ای که در مسابقات جهانی به دست آوردم در رویدادهای بعدی در جوانان و بزرگسالان مدال طلا را به دست بیاورم.

نایب قهرمان جوانان جهان با اشاره به موفقیت تیمی در جهانی روسیه، اظهار داشت: در بخش تیمی توانستیم قهرمان شویم و قدرت کشتی ایران را به رخ همه بکشیم، به خصوص که این مسابقات در روسیه به عنوان یکی از مدعیان همیشگی کشتی دنیا برگزار می‌شد و به همین خاطر ارزش قهرمانی مان دوچندان شد.

علی اکبرپور ملی پوش وزن 125 کیلوگرم تیم جوانان نیز در مورد قهرمانی در مسابقات جهانی روسیه گفت: از نام مسابقات جهانی مشخص است که همه تیم‌های دنیا با قدرت و برای اینکه پتانسیل شان را نشان دهند، به این مسابقات می‌آیند، مسابقات جهانی جوانان روسیه هم از این قاعده مستثنا نبود و سطح بسیار بالایی را شاهد بودیم که سبب شده بود رقابت‌های سختی پیش رو داشته باشیم.

اکبرپور اظهار داشت: من به اذعان مربیان قرعه سختی داشتم اما توانستم با 4 برد، مدال طلا را به دست بیاورم و خدا را به خاطر این موفقیت شکر می‌کنم، موفقیتی که 8 سال برای آن زحمت کشیدم.

قهرمان جوانان جهان در وزن 125 کیلوگرم، افزود: کسب مدال طلا در جهانی واقعا حس توصیف نشدنی دارد، به خصوص که اولین رقابت بین المللی و برون مرزی بود که شرکت می‌کردم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم یک مدال خوش رنگ برای مردم ایران به ارمغان بیاورم. امیدوارم این مدال پله‌ای برای کسب مدال در جهانی بزرگسالان و المپیک باشد.

رحمان عموزاد، ملی پوش وزن 61 کیلوگرم تیم جوانان در مورد کسب مدال طلا در مسابقات جهانی روسیه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در روسیه مدال طلا کسب کردم و دل مردم را شاد کردم. امیدوارم در رقابت‌های جهانی نروژ هم مدال آوری کنم تا بار دیگر حتی برای ذره‌ای مردم را خوشحال کنم.

عموزاد گفت: فقط برای کسب مدال طلا به روسیه آمده بودم و می‌خواستم قهرمان شوم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. این موفقیت نتیجه آنالیزهای کادر فنی و مربیانم بود که توانستم با انجام دستورات تاکتیکی که به من دادند روی سکوی اول بروم.

وی درباره رقابت بعدی که شرکت خواهد کرد هم گفت: تمام تلاشم را برای مدال آوری انجام می‌دهم. مسابقات بعدیم در جهانی بزرگسالان نروژ است که امیدوارم بتوانم یک مدال خوب کسب کنم.

انتهای پیام/