به گزارش برنا؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص وضعیت ترافیکی و تردد وسایل نقلیه در روز عاشورای حسینی  گفت : طبق اعلام قبلی  و اطلاعیه های متعددی  که به سمع و نظر شهروندان و رانندگان گرامی رسید ، تا پایان مراسم امروز و شام غریبان تمهیدات ترافیکی در سطح معابر شهر تهران برقرار می باشد و تردد کلیه کامیون ها در طول بزرگراهها و مسیرها و معابر شهری ممنوع بوده و همکاران بنده از  ورود این وسایل نقلیه ممانعت بعمل خواهند آورد.

او افزود : با توجه به حضور هیئات عزاداری در سطح معابر از رانندگان این انتظار می رود با سرعت مطمئنه و یا حتی کمتر از آن در سطح معابر تردد کرده و با توجه به خلوتی معابر از سرعت و سبقت در  بزرگراهها پرهیز نمایند  .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : وی از راکبین  موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در پیاده روها حرکت نکنند و تمام حواس خود را به جلو و به عابرین پیاده اختصاص دهند .

سرهنگ موسوی پور گفت : با توجه به اینکه امروز شاهد برگزاری  نماز ظهر عاشورا در میادین و خیابانهای اصلی هستیم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات لازم را بمنظور تامین نظم عبور  و مرور  و اتخاذ نموده و تا پایان مراسم  در کنار عزاداران و نمازگزاران گرامی حضور خواهد داشت .

او از رانندگان خواست در این شب ها و مخصوصا تاریکی هوا توجه و تمرکز بیشتری نسبت به تردد عابرین پیاده با توجه به تیره و مشکی بودن لباس آنها داشته باشند و از عابرین نیز خواست در عرض  و طول معابر و در حین تاریکی هوا تردد ننمایند .