به گزارش برنا؛ علی اکبرپور ملی پوش وزن 125 کیلوگرم تیم جوانان پس از قهرمانی در جهانی روسیه  گفت: نام مسابقات جهانی مشخص است و همه تیم های دنیا با قدرت و برای اینکه پتانسیل شان را نشان دهند، به این مسابقات می آیند، جهانی جوانان روسیه هم از این قاعده مستثنا نبود و سطح بسیار بالایی را شاهد بودیم که سبب شده بود رقابت های سختی پیش رو داشته باشیم.

اکبرپور اظهار داشت: من به اذعان مربیان قرعه سختی داشتم اما توانستم با 4 برد، مدال طلا را به دست بیاورم و خدا را به خاطر این موفقیت شکر می کنم، موفقیتی که 8 سال برای آن زحمت کشیدم.

قهرمان جوانان جهان در وزن 125 کیلوگرم، افزود: کسب مدال طلا در جهانی واقعا حس توصیف نشدنی دارد، به خصوص که اولین رقابت بین المللی و برون مرزی بود که شرکت می کردم و خدا را شکر می کنم که توانستم یک مدال خوش رنگ برای مردم ایران به ارمغان بیاورم. امیدوارم این مدال پله ای برای کسب مدال در جهانی بزرگسالان و المپیک باشد.

اکبرپور با اشاره به افرادی که در این موفقیت نقش داشته اند،گفت: اول از همه از خانواده ام، پدر و مادرم و کادر فنی تشکر می کنم که زحمات زیادی برای من کشیدند و دست بوس آنها هستم، مدالم را به مادرم و کمربند قهرمانی را به پدرم تقدیم می کنم.

 او افزود: مربی سازنده و اولین مربی ام پدرم آقای مهدی اکبرپور است که یک تشکر ویژه و جداگانه از ایشان دارم و مدیونشان هستم.

دارنده مدال طلای سنگین وزن جوانان جهان، ادامه داد: ممنون کادر فنی و در راس آنها آقای محسن کاوه و مربی سنگین وزن ها آقای فردین معصومی و دیگر مربیان آقای حامد میرعمادیان، آقای احسان امینی و آقای آقاجانی هستم که 5 ماه در اردوها تلاش بسیاری برای موفقیت مان کردند و بالای سر تیم بودند.

اکبرپور در پایان گفت: امیدوارم با کسب این مدال ذره ای از زحمات کسانی که از بچگی تا امروز برای من زحمت کشیده اند را بتوانم جبران کنم.