شهر خبر

واکنش تند عضو پیشین هیئت مدیره استقلال به اتهامات معاون احمد مددی + سند

مهدی عبدیان : بعد از تعطیلات از طریق قانونی پیگیر تهمت های برخی نابودگران استقلال خواهم بود !

مهدی عبدیان پس از جدایی از هیات مدیره استقلال گفت : وزیر ورزش پست مدیرعاملی استقلال را سر مسائل سیاسی معامله کرده اند.

مهدی عبدیان عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در واکنش به تهمت های معاون احمد مددی به او در اینستاگرام پستی تند به اشتراک گذاشت و از پیگیری قانونی خود نسبت به این اتهامات خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه معاون مددی موضع گرفت.

مهدی عبدیان پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

مهدی عبدیان، عضو سابق هیات مدیره استقلال که همواره نسبت به احمد مددی، مدیرعامل استقلال و عملکرد او معترض بوده است، با انتشار پستی در اینستاگرامش این بار به معاون مددی حمله کرد. متن منتشر شده توسط عبدیان به شرح زیر است:

آقایمان فرمودند : تهمت گناهی است که شیطان نیز از آن بیزار است.
با سلام به هواداران فهیم استقلال وعرض تسلیت ایام شهادت سید الشهدا سلام الله علیه ،از روزی که از باشگاه رفتم برای آرامش تیم هیچ گونه مصاحبه ایی نکردم تااستقلال در آرامش کامل به سر ببرد. زیرا آرامش تیم محبوبم از هر چیزی برایم مهم تر بود.
همیشه به شغلی که داشته افتخار کرده و خوشحالم که با نان حلال روزی خود را به دست می آورم نه از طریق خانواده بازیکنان…!!!!!
متاسفانه طی چند وقت اخیر، مصاحبه ها و تهمت هایی از طرف کسانی که باعث نابودی باشگاه بوده و از سوی جیره خوران فاسدشان صورت گرفته است .
قطعا بعد از تعطیلات همه آنها را از طریق مراجع قانونی پیگیر خواهم شد.در صورت دریافت مجوز از نهادهای امینتی و نظارتی، همه اسناد و مدارک لازمه را نیز منتشر خواهم کرد.
“تا سیه روی شود هر که در او غش باشد…”

مهدی عبدیان : بعد از تعطیلات از طریق قانونی پیگیر تهمت های برخی نابودگران استقلال خواهم بود !