شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#فوتسال#رییس فدراسیون

دلیل اصلی اختلاف عزیزی خادم و سراجی

دلیل اصلی اختلاف «عزیزی خادم» و «سراجی» چیست؟ پای چه کسی در میان است؟

اختلاف رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال علنی شده و به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق، یک فرد فوتسالی است.

به گزارش مشرق، با شروع کار «مهرداد سراجی» در کمیته فوتسال، اتفاقات مثبتی در این رشته برای تیم ملی رخ داد. پرداخت پاداش کادر فنی و بازیکنان، حضور تیم ایران در تورنمنت تایلند و بازگشت آرامش به اردوی تیم ملی نمونه‌ای از اقدامات مثبت سراجی در این زمان کوتاه بود. 

زمان زیادی از ریاست او در این کمیته نگذشته بود که انتقادات بی پایه و اساس از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شد اما رضایت سرمربی تیم ملی گواه عملکرد خوب رییس کمیته فوتسال در این چند وقت اخیر بود.

حالا چند روزی است که خبر اختلاف رییس فدراسیون با سراجی مطرح می‌شود و به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل به وجود آمدن این اختلافات، کارشکنی و سهم‌خواهی یک فرد نسبتا فوتسالی در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باشد. 

این اختلافات در جایی شدت گرفت که «شهاب‌الدین عزیزی خادم »رییس فدراسیون فوتبال بدون حضور سراجی جلسه کمیته فوتسال را برگزار کرد و بعد از آن نیز جلسه‌ای با «وحید شمسایی» داشت که باز هم خبری از سراجی در آن نبود. 

در این میان «حسین شریفی» مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال دلیل حضور نداشتن سراجی در جلسه کمیته فوتسال را مشغله کاری او در سایپا دانست که به نظر می‌رسد این پاسخ دور از منطق است چرا که سراجی روز گذشته در کنار اعضای تیم ملی فوتسال بوده و اقدامات لازم برای اعزام بازیکنان به بلاروس را بر عهده داشته است. سراجی به گفته شریفی هنوز هم رییس کمیته فوتسال بوده و بدون شک او وقت برای رفتن به جلسات این کمیته را نیز دارد.

حال باید دید این اختلافات و سوءتفاهم‌ها تا کی ادامه خواهد داشت. آن هم در زمانی که حساس‌ترین برهه برای فوتسال ایران در حال سپری شدن است. تیم ملی فوتسال ایران باید ۲۱ شهریور به لیتوانی اعزام شود تا در رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های آمریکا، آرژانتین و صربستان در مرحله گروهی دیدار کند.  

منبع: ایرنا