شهر خبر

کشف جسد جوان ۳۵ ساله در عمق ۲۷ متری پس از ۱۲ روز

کدخبر: 434198
اقتصادنیوز: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از پیدا شدن جسد جوان ۳۵ ساله ملایری پس از گذشت ۱۲ روز در سد کلان این شهر خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی گروه غواصان جسد بی‌جان این جوان از عمق ۲۷ متری آب پشت سد بیرون کشیده شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «حسین فارسی» اظهار داشت: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان و تلاش گروه‌های غواصی جسد این جوان ۳۵ ساله که ۱۵ مرداد در سد کلان غرق شده بود، امروز پیدا شد.

وی ادامه داد: با تلاش گروه مشترک غواصی متشکل از غواصان اعزامی از مریوان، ارتش، سد کرج، هلال احمر و آتش‌نشانی ملایر با کمک تجهیزات امدادی شهرستان از سپاه، سازمان آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر ملایر، پس از ۱۲ روز جستجو جسد جوان غرق شده در عمق ۲۷ متری آب سد کلان شناسایی و پیدا شد.

جانشین ستاد بحران شهرستان ملایر نیز گفت: از روز گذشته با تشکیل جلسات ستاد بحران در محل سد کلان، هماهنگی‌های لازم با تمامی گروه‌های تجسس همچون غواصان سازمان آتش‌نشانی، جمعیت هلال احمر ملایر، بروجرد، مریوان و نیز گروه غواصی سد کرج و تیپ ۶۵ نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران برای کشف جسد انجام شد.

«عظیم باویسی» افزود: طی ۱۲ روز گذشته نقاط مختلف سد با وجود نشانی‌های نادرست، جستجو شد و امروز با انجام یک کار تیمی هماهنگ، جسد فرد در عمق ۲۷ متری یافت شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر در این باره اظهار داشت: دلیل اصلی تاخیر در عملیات جستجو، مشخص نبودن نقطه دقیق غرق شدگی جوان ۳۵ ساله بود که امروز همسر فرد غرق شده نقطه جدیدی را برای جستجو به غواصان معرفی کرد.

«شهاب عظیمی» ادامه داد: با از سرگیری علمیات جستجو در این نقطه، جسد بی‌جان فرد غرق شده در عمق ۲۷ متری سد کلان پیدا شد.

به گزارش ایرنا؛ عصر روز جمعه ۱۵ مرداد جوان ۳۵ ساله‌ای به همراه خانواده در سد کلان حضور پیدا کردند که همراه ۲ نفر دیگر با قایق بادی اقدام به قایق سواری در سد می‌کنند و با وزش باد قایق از کنترل این ۲ نفر خارج شده و به سمت تاج سد می‌رود و در نهایت به خشکی می‌رسد و جوان ۳۵ ساله از همان لحظه ناپدید شد و پس از گذشت ۱۲ روز، جسد وی از عمق ۲۷ متری سد کلان بیرون کشیده شد.