شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

درخواست رئیس جمهور مصر از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به قاهره


درخواست رئیس جمهور مصر از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به قاهره

رئیس جمهور مصر از طریق رئیس دستگاه اطلاعاتی این کشور از نفتالی بنت خواسته طی هفته‌های آینده به مصر سفر کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رئیس جمهور مصر رسما از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته به قاهره سفر کند.

دفتر «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم اسرائیل امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که او و «عباس کامل»، ویر اطلاعات مصر برای اولین بار در تل‌آویو دیدار کرده‌اند.

بر اساس این بیانیه‌، کامل و بنت در این دیدار درباره روابط قاهره و تل‌آویو و پرونده وساطت مصر در مسئله اوضاع نوار غزه رایزنی کرده‌‌اند.

دفتر بنت همچنین گفته که «عبدالفتاح السیسی»، از طریق وزیر اطلاعات مصر رسما از نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس خواسته طی هفته‌های آینده به مصر سفر کند.

مصر طی سال‌های گذشته واسطه مذاکرات غیر مستقیم گروه‌های مقاومت در غزه و رژیم صهیونیستی بوده و میزبان نمایندگان این گروه‌ها و هیئت‌های صهیونیست بوده است.

وزیر اطلاعات مصر بعد از دیدار با مقامات صهیونیست راهی رام الله، مقر تشکیلات خودگردان در کرانه باختری فلسطین خواهد شد و در آنجا با محمود عباس، رئیس این تشکیلات دیدار خواهد کرد.

سه ماه پیش گروه‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی جنگی یازده روزه آغاز کردند که با وساطت مصر به آتش بس منتهی شد. دیروز نیز دو راکت از غزه به سمت شهرک صهیونیست‌ نشین سدیروت شلیک شد که رسانه‌های صهیونیست از آن، هشدار مقاومت غزه به تل‌آویو درباره عدم تحقق مطالبات خود تعبیر کردند و نوشتند که تأخیر در ارسال کمکهای مالی و ورود برخی اقلام و مواد به غزه، می‌‌تواند دور جدیدی از درگیری را رقم بزند.

انتهای پیام/