شهر خبر

کاسانو: جورجینیو گفت مسی باید جایزه توپ طلا را ببرد نه من!


کاسانو: جورجینیو گفت مسی باید جایزه توپ طلا را ببرد نه من!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است هموطنش شایسته کسب توپ طلا نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جورجینیو سال خوبی را با چلسی و تیم ملی فوتبال ایتالیا تجربه کرد و پس از قهرمانی با تیم باشگاهی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، بلافاصله به آتزوری برای فتح یورو 2020 کمک کرد، این در حالی است که این اولین قهرمانی ایتالیا در اروپا از سال 1968 میلادی بود. با وجود اینکه این هافبک ایتالیایی فصل خوبی را سپری کرد، مهاجم پیشین آتزوری بر این باور است که او شایسته کسب توپ طلا نیست.

آنتونیو کاسانو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بوبو» ایتالیا گفت: به یاد دارید که یکبار گفته بودم که آن روزنامه‌نگاری که در رأی‌گیری برای انتخاب برنده توپ طلا به جورجینیو رأی داده، باید مجوز کاری‌اش باطل شود؟ یک روز با همسرم در جزیره فورمنترا اسپانیا بودیم و جایی نشسته بودیم که احساس کردم کسی دست به شانه‌ام زد و گفت "آنتونیو تو فوق‌العاده‌ای!". برگشتم ببینم که چه کسی است، او ماسک و عینکش را برداشت و دیدم جورجینیو است.

وی افزود: به او گفتم "جورجی، آیا می‌توانی این رسوایی را درک کنی که آنها توپ طلا را به جای مسی به تو بدهند؟" که جورجینیو هم در جواب گفت که کاملاً با من موافق است و مسی باید همیشه جایزه توپ طلا را ببرد. حالا جورجینیو را بیشتر تحسین می‌کنم. ما 90 دقیقه با هم گفت‌وگوی خوبی داشتیم. او انسانی استثنایی، بسیار باهوش، فروتن و باسیاست است.

انتهای پیام/