شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیسی

آیا مجلس به کابینه رئیسی اعتماد می کند؟

ایرنا- نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر و دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه برخی از وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم بسیار نویدبخش و امیدوارکننده است اما تعداد معدودی حتی به برنامه‌هایشان تسلط ندارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی علیزاده روز چهارشنبه با درج مطلبی با تیتر «گزارشی از روند بررسی وزرای پیشنهادی کابینه در کمیسیون امنیت ملی» در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: دیروز جلسه‌های بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم در این کمیسیون خاتمه یافت.

وی اضافه کرد: طی این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در سه شیفت کاری با تمام وزرای پیشنهادی جلسه‌های فشرده و مفصل، صمیمی و گاهی بسیار چالشی داشت. 

نماینده مراغه: برنامه برخی از وزرای پیشنهادی دولت امیدوارکننده است

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: به نظر می‌آید که دولت سیزدهم روزگار سختی در پیش خواهد داشت اما مجلس مصمم است که دولت قوی برای ایران عزیز شکل بگیرد.

به گزارش ایرنا روند بررسی برنامه‌های ۱۹ وزیر پیشنهادی رییس‌جمهوری به مجلس که از روز شنبه آغاز شده بود، تا دیروز ادامه داشت و در این نشست‌ها مهمترین خواسته‌های نمایندگان از وزرا و نیز اصلی‌ترین برنامه‌ها و اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت وزرای پیشنهادی اعلام و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مراغه: برنامه برخی از وزرای پیشنهادی دولت امیدوارکننده است

مجموع اظهارنظرهای نمایندگان چه پس از پایان جلسات کمیسیون‌ها و چه در گفت‌وگوهای اختصاصی با خبرنگاران رسانه‌های مختلف نشان از نگاه مثبت مجلسی‌ها به اعضای قوه مجریه آینده دارد.

به نظر می‌رسد روند اخذ رای اعتماد وزرا با کمترین تنش و مخالفت در حال انجام است و دولت و مجلس تعامل قابل قبولی با دولت در این زمینه دارد.