شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عتبات#عتبات عالیات#زائران

هشدار سازمان هواپیمایی به زائران عتبات عالیات؛‌ مراقب کلاهبرداری آژانس‌های مسافرتی باشید


هشدار سازمان هواپیمایی به زائران عتبات عالیات؛‌ مراقب کلاهبرداری آژانس‌های مسافرتی باشید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کلاهبرداری برخی آژانس‌های مسافرتی از زائران عتبات عالیات خبر داد و گفت: مردم حتما در داخل کشور برای دریافت ویزا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و سفرهای عتبات عالیات، برخی آژانس‌های مسافرتی به بهانه این که ویزا تهیه می‌کنند اقدام به فروش بلیت پرواز عتبات عالیات به مردم می‌کنند.

وی ادامه داد: این آژانس‌ها با اعلام این که ویزا را در فرودگاه بغداد یا نجف به مسافران می دهند،‌ بلیت مسیرهای پروازهای را به مردم می‌فروشند.

وی تاکید کرد: متاسفانه مسافر پس از عزیمت،‌ در فرودگاه‌های مذکور کشور عراق سرگردان می‌ماند،‌چراکه هیچ ویزایی در کار نیست و در نهایت مسافر را برمی‌گردانند.

وی تصریح کرد: مسافر باید حتما ویزای خود را در ایران دریافت کند،‌ چراکه ویزای تقلبی زیاد شده و مردم باید از مراجع ذی‌ربط استعلامات مربوطه را دریافت کنند.

سخنگوی سامان هواپیمایی کشوری با تاکید بر برخورد با آژانس‌های متخلف،‌ اضافه کرد: زائران عزیز حتما از سفارت عراق و کنسولگری این کشور تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند و پس از آن به عراق سفر کنند.

ذیبخش گفت: بنابراین مسافران حتما باید در داخل کشور ویزا را دریافت کنند، ضمن این‌که باید توجه داشته باشند که در فرودگاه‌های کشور عراق هیچ ویزایی صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/