شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی زمینی#فرمانده نیروی زمینی

دلنوشته فرمانده نیروی زمینی سپاه برای شهید غفاری


دلنوشته فرمانده نیروی زمینی سپاه برای شهید غفاری

شهید محمد غفاری یکی از شهدای تیپ ویژه ثابرین است که سردار پاکپور دلنوشته ای را خطاب به این شهید دفتر یادبودش نوشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهریور ماه  سال 1390 نیروی زمینی سپاه طی سلسله عملیات هایی در منطقه شمالغرب کشور ضربات سنگینی به  گروهک های تروریستی ضد انقلاب وارد کرده و این منطقه را از لوث وجود آنها پاک کرد که در جریان این عملیات ها 12 نفر از نیروهای تیپ نیرو ویژه صابرین نزسا به شهادت رسیدند.

یکی از شهدای تیپ صابرین شهید محمد غفاری است که علی رغم قبول شدن در رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وارد سپاه پاسداران و تیپ صابرین می شود و در نهایت در سال 1390 همراه جمع دیگری از همرزمانش در ارتفاعات جاسوسان به شهادت می رسد.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اخیرا دل نوشته ای در دفتر یادبود این شهد نوشته است که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خوشابحال ارتفاعات جاسوسان که آبروی خود را از دست شهیدان بدست آورد.

بغض حقیر ما در برابر تصاویر زیبای شما راه را برای کلام می بندد. دربرابر تصاویر زیبای شما از چه باید گفت و از چه باید نوشت.

ای کاش شهادت نصیب ما هم می شد. ای شهیدان عزیز خیلی دلم گرفته از دنیا یک شب از آسمان صدایم کنید. نمی دانم مصلحت چیست رضایم بهرضای خدا.

محمد عزیز هیچ وقت عیدفطر سال 1390 که دو روز به شهادت شما باقی مانده  بود را از یاد نمی برم. زمانیکه همه جمع بودید محمد غفاری، جعفرخان و.....

نماز ظهر آن روز در تاریخ ثبت خواهد شد. اشتیاق شما برای رسیدن به معبود خود در چهره هایتان موج می زد.

جمله معروف شهید جعفرخان که در جواب بنده حقیر که گفتم جعفرخان در این عملیات خیلی بایستی مواظب باشید و دقت کنید و ایشان در جواب گفتند:« حاجی اگر این دفعه شهید نشوم دیگر شهید نمی شوم».

خداوند روح شهدای بزرگ تیپ نیروهای ویژه صابرین بویژه شهید والامقام محمد غفاری را با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده آن شهید عزیز صبر واجر عطا فرماید.

والسلام

محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/