شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#یوونتوس

پیرلو: چیزهای زیادی از سرمربیگری در یوونتوس آموختم/ کار در MLS؟ چیزی را رد نمی‌کنم


پیرلو: چیزهای زیادی از سرمربیگری در یوونتوس آموختم/ کار در MLS؟ چیزی را رد نمی‌کنم

سرمربی پیشین یوونتوس می‌گوید حضور روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس برای او تجربه فوق‌العاده‌ای بوده و احتمال مربیگری در لیگ MLS را رد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که در پایان فصل اخیر و پس از تنها یک فصل حضور روی نیمکت یوونتوس از سرمربیگری این تیم اخراج شد، در گفت‌وگو با نشریه «اتلتیک» انگلیس درباره احتمال سرمربیگری در لیگ MLS آمریکا گفت: من هیچ چیز را رد نمی‌کنم. MLS لیگ فوق‌العاده‌ای است و مربیان زیادی را دیده‌ام که از کشورهای دیگر برای مربیگری به این لیگ آمده‌اند. من خوش‌شانس بودم که فرصت بازی در MLS را داشتم.

پیرلو که در 52 بازی هدایت یوونتوس را برعهده داشت و در نهایت تیمش در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام ماند، درباره تجربه سرمربیگری‌اش در این تیم گفت: چیزهای زیادی از سرمربیگری در یوونتوس آموختم. این اولین تجربه سرمربیگری من بود، اما خیلی پرفشار بود چون ما فصل را تنها با یک بازی دوستانه آغاز کردیم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و ما بدون حضور تماشاگران هر سه روز یکبار بازی می‌کردیم، ما زمان کافی برای ریکاوری و تمرین و آماده‌سازی برای بازی بعدی نداشتیم. انجام کاری جدید در این شرایط دشوار بود و انجام ریکاوری خیلی مهم بود.

هافبک پیشین تیم‌های میلان و یوونتوس در بخش پایانی صحبت‌هاش خاطرنشان کرد: به کار مربی‌های متفاوتی نگاه می‌کنم چون از هر کسی می‌توان چیزهایی آموخت. من بازی‌ها و تمرینات تیم‌ها را به صورت آنلاین می‌بینم. هر موقع شرایط برای مسافرت آسانتر شود، به طور حضوری برای تماشای بازی‌ها و تمرینات خواهم رفت. در تعطیلات تابستانی مائوریسیو پوچتینو را در جزیزه ایبیسا دیدم و او از من خواست که یک سر به پاری‌‌سن‌ژرمن بزنم. اگر بتوانم دوست دارم به منچستر بروم و پپ گواردیولا را ببینم.

انتهای پیام/