شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جایگزین#جدید

محیا دهقانی جایگزین سارا رسول زاده در سریال نجلا شد + عکس

سینما نوین/ پس از سریال «بچه مهندس 4» و «گیسو»، بازیگر اصلی سریال «نجلا» هم در فصل جدید تغییر کرد.

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرا... تقیانی پور از هفته های قبل جلوی دوربین رفته و بازیگر نقش اصلی آن سارا رسول زاده در این فصل تغییر کرده است. پیش از «نجلا» به تازگی فصل چهارم «بچه مهندس» نیز با تغییر بازیگر اصلی اش یعنی روزبه حصاری ساخته شد و فصل دوم سریال «عاشقانه» با نام «گیسو» هم در نمایش خانگی با تغییر اجباری مهناز افشار جلوی دوربین رفته بود.

در سریال نجلا فعلا دلیل جدایی سارا رسول زاده و جایگزین شدن محیا دهقانی مشخص نیست و تهیه کننده سریال در گفت وگو با صبا، فقط از وقوع این تغییر خبر داده است.

در هردو سریال «نجلا» و «بچه مهندس» به جای بازیگر اولیه سریال از چهره هایی استفاده شد که چندان پرکار نبوده اند. محیا دهقانی که قرار است نقش «نجلا» را به جای رسول زاده ایفا کند، مجموعه «قهر و آشتی»، «پایتخت 4» و «همبازی» را در کارنامه سریال های تلویزیونی خود دارد.

محمدرضا رهبری که با سریال «میوه ممنوعه» شناخته می شود نیز بیشتر نقش های فرعی را در سریال های تلویزیونی بازی کرده است. هانیه توسلی که به جای مهناز افشار در «گیسو» ایفای نقش کرد، موردی استثنا ست.

طبیعی است که تغییر بازیگر نقش اصلی یک سریال، آن مجموعه را با مشکلاتی روبه رو خواهد کرد اما این موضوع به کیفیت قصه سریال در فصل جدید و بازی چهره جدیدی نیز که به پروژه اضافه می شود، بستگی دارد. هنوز بازی محیا دهقانی را در نقش شخصیت «نجلا» ندیده ایم و نمی توان قضاوت کرد، اما سازندگان سریال تلاش کرده اند از جهت ظاهری، بازیگری را جایگزین #سارا_رسول_زاده کنند که تا حدی به او شباهت داشته باشد.