شهر خبر

هواداران استقلال به سیم آخر زدند ؛ حمله همه جانبه به پرویز مظلومی و احمد مددی + سند

اعتراض هواداران خشمگین استقلال به پرویز مظلومی و احمد مددی در مقابل ساختمان باشگاه

پرویز مظلومی ، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز سه شنبه با حضور در ساختمان این باشگاه پاسخگوی سوالات هواداران معترض استقلال بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقیقا یک ماه دیگر استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. نماینده عربستان با هزینه های سرسام آور، چندین بازیکن مهم را به خدمت گرفته است. اما در ایران تمرینات تیم استقلال بعد از دیدار فینال جام حذفی با نظر فرهاد مجیدی به مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام شد. از این رو طبق اعلام قبلی از شنبه باید دور جدید تمرینات آبی ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الهلال عربستان از سر گرفته شود.

فارغ از مسائلی که در نقل و انتقالات وجود دارد و هنوز هیچ قرارداد جدیدی از سوی مدیران باشگاه با بازیکنان (نفراتی که قراردادشان تمام شده و بازیکنان جدید) امضا نشده، یک مشکل بزرگ‌تر برای شروع تمرینات وجود دارد؛ اینکه استقلال زمین تمرین مناسب در اختیار ندارد .

استقلال از مشکلات مالی هم رنج می برد که این مسئله باعث خروج بسیاری از ستون های تیم شده است. بازیکنان از حضور در تمرین خودداری کرده اند و فرهاد مجیدی سرمربی آنها چندین بار مجبور شد تا از حساب شخصی خود به بازیکنان پاداش پرداخت کند.

پرویز مظلومی ، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز سه شنبه با حضور در ساختمان این باشگاه پاسخگوی سوالات هواداران معترض استقلال بود . هواداران نسبت به شرایط مدیریتی و تیمی استقلال صحبت‌های مختلفی به میان آوردند و مظلومی نیز در این میان بیش‌تر شنونده صحبت‌های آن‌ها بود. او پس از دقایقی، جمع هواداران را ترک کرد و به ساختمان باشگاه رفت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید