شهر خبر

عزیزی خادم در جمع ملی‌پوشان بانوان: متاسفانه به فوتبال بانوان رسیدگی نشده است/ اسکوچیچ: امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد


عزیزی خادم در جمع ملی‌پوشان بانوان: متاسفانه به فوتبال بانوان رسیدگی نشده است/ اسکوچیچ: امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه سرمربی تیم ملی با حضور در تمرین دختران فوتبالیست دقایقی در جمع آنها صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خیلی خوشحالم که تغییراتی را که در فوتبال بانوان محسوس است، می‌بینم. متاسفانه آنطور که باید به فوتبال بانوان رسیدگی نشده است. مسئله دوم نگاه عدالتی و غیر جنسیتی در حوزه فوتبال است. فدراسیون فوتبال به این موضوع اعتقاد دارد و با همت و جدیت در این راستا قدم برمی‌داریم، چراکه باعث افتخار است و با همین جدیت خانم موسوی و کادرفنی و همه ارکان در پی آن هستند تا به دختران شایسته به اذن الهی در عرصه‌های مختلف بانوان شما را در بالاترین سکوها ببینیم.

وی ادامه داد: نگاه مثبت به بحث بانوان نگاه حرفه‌ای‌گری است. توسعه اولویت ماست و نتیجه گرایی بعد از آن مهم است. باید نگاه حداکثری داشته باشیم و نتیجه را در آینده خواهیم دید. امروز باید کار کنیم تا به روال چند سال گذشته برگردیم. فدراسیون از هیچ حمایتی فروگذار نخواهد کرد. به امید خدا شما و ردهای پایه را در مسابقات سربلند ببینیم. فدراسیون برای یک کشور است و امیدوارم با لطف الهی همه کارها با جدیت پیش برود. شما باید با برخی مسایل کنار بیایید تا بخش بانوان را به سرمنزل اصلی برسانیم که این امر تعامل و همراهی لازم دارد. فدراسیون دنبال جبران شرایط قبلی است و آن را سخاوت نمی‌داند، بلکه وظیفه فدراسیون است.

عزیزی خادم تصریح کرد: در هفته آینده نیز با مدیران لیگ برتر جلسه‌ای خواهیم گذاشت و یکی از مواردی که در نشست مطرح خواهد شد، بحث رده پایه در حوزه بانوان است که اهتمام داریم فعال باشد و سطح کیفی فوتبال بانوان را ارتقا بدهیم. امروز حضور شما پیام روشنی است که اهتمام فدراسیون برای فوتبال بانوان بسیار جدی است و انشالله سطح آموزش را هم بتوانیم افزایش بدهیم. آرزوی موفقیت دارم برای همه شما در تمام عرصه ها.

 رئیس فدراسیون خطاب به ملی پوشان گفت: خاستگاه ما ارتقا سطح فوتبال بانوان است. قطعا به سلامت جامعه و روحی و روانی جامعه و به ارتقا فوتبال کلی ملی کمک خواهد کرد.

در ادامه اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز خطاب به فوتبالیست‌های بانوان گفت: همه ما به یک چیز مشترک علاقه داریم و آن فوتبال است. صحبت‌های رئیس فدراسیون و حمایت‌های‌شان بسیار خوب است. فکر می‌کنم مشکلی که در همه دنیا وجود دارد، تبعیض در دیدگاه نسبت به این رشته است و بخش بانوان دست کم گرفته می‌شود، اما من موافق نیستم و این رشته صرفا مردانه نیست. فکر می‌کنم شما به همان میزان از فوتبال سهم دارید و از حمایت رئیس فدراسیون بسیار خوشحالم و هرکاری که در رفع مشکلات یا هر کاری باشد من در کنار شما هستم.

وی ادامه داد: انتظار دارم حمایت‌های رئیس فدراسیون همانطور که گفتند ادامه داشته باشد و پیام خودتان را به سایر دختران برسانید. شما افراد متفاوتی هستید و در مسیر درستی می‌روید و این شما هستید که در من انگیزه ایجاد می‌کنید و نیازی به این نیست من برای شما انگیزه ایجاد کنم.

انتهای پیام/