شهر خبر

نابینایی دردناک این زن بخاطر استفاده از لوازم آرایشی کهنه!+ عکس

زنی که پس از چند سال هوس آرایش می کند و با استفاده از لوازم آرایشی خیلی قدیمی و تاریخ گذشته باعث مشکل در دیدش و در نهایت نابینایی اش می شود.

نابینایی دردناک این زن بخاطر استفاده از لوازم آرایشی کهنه!+ عکس

به گزارش منیبان؛ لوازم آرایشی بهداشتی یکی از لوازمی هستند که به شدت توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند که امروزه تعداد زیادی از کارخانه ها و برند ها در حال تولید این نوع لوازم هستند.

اما گاهی اوقات برخی افراد سودجو هستند که لوازم آرایشی بهداشتی قدیمی و تاریخ گذشته را با استفاده از برخی دستگاه ها،تاریخشان را تغییر می دهند و به مردم و بازار عرضه می نمایند که متاسفانه می توانند منجر به برخی مسائل جبران ناپذیر شوند.

بنابراین در هنگام استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و به تاریخ انقضا آنها نیز توجه نماید.روز گذشته خبری بشدت ناگوار در صفحات مجازی منتشر شد که باعث شوکه شدن کاربران زیادی شد و همه فکر می کردند که آیا چنین چیزی ممکن است یا خیر؟!

چندی پیش خبر هایی از یک خانم 50 ساله به نام "شیرلی پاتر" در رسانه های مختلف انتشار یافت که خبری بسیار شوکه کننده بود.خانم پاتر 50 ساله برای استفاده از لوازم آرایشی،پس از چندین سال به اتاقش می رود و ریملی که تاریخ انقضا اش به 20 سال گذشته باز می گردد،استفاده می کند که باعث از دست دادن بینایی اش در طی 3 سال می شود.

این اتفاق توانست غوغای بسیار زیادی را در رسانه ها و صفحات مجازی ایجاد نماید.پس از انتشار این خبر،تعداد زیادی هشدار در مورد استفاده از لوازم آرایشی در رسانه ها پخش شد که این کار بسیار تاثیر گذار بود و باعث شد که دیگر هیچ مصرف کننده ای این قوانین را نادیده نگیرد.

بطور کل تاریخ استفاده از لوازم آرایشی،3 تا 6 ماه است که 6 ماه نهایت اعتبار و انقضا می باشد.بنابراین نباید از وسایل بهداشتی که به مدت 18 ماه پیش آنها را خریداری نموده اید استفاده کنید.

طبق گفته کارشناسان،اگر شما تاریخ خرید لوازم بهداشتی را فراموش کرده اید،بهتر است که دیگر از آن استفاده نکنید و به فکر خرید یک جایگزین برای آن باشید.

کور شدن به دلیل لوازم آرایش

 

این یک وضعیت بسیار دردناک و در عین حال غیر قابل درک است و پزشکان گفتند که خانم پاتر پس از هر شبی که می خوابد و مجددا صبح روز بعد بیدار می شود،چشمانش به اندازه 25 سال پیرتر می شوند .تمام این مسائل تنها علتش خودمان هستیم که از برخی چیزها سرپیچی می کنیم و فکر می کنیم که هیچ اتفاقی برایمان رخ نخواهد داد.