شهر خبر

خبر مهم فرمانده نیروی زمینی ارتش

کدخبر: 434012
اقتصاد نیوز : فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تاکنون در سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان بیمارستان تنفسی احداث کرده‌ایم و در آینده نزدیک در استان گیلان یک بیمارستان تنفسی احداث خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم افتتاح داروخانه مختص بیماران کرونایی که صبح امروز در میدان حر تهران برگزار شد، اظهار داشت: احداث این داروخانه را به هم رزمان عزیزم که حماسه دیگری آفریدند و ظرف ۴۸ ساعت با ساخت این مجموعه بزرگ رکورد زدند، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: این داروخانه که مخصوص بیماران کرونایی است، ذیل داروخانه ۲۹ فرودین ساخته شده و داروخانه ۲۹ فروردین مورد اعتماد مردم و سامانه دارویی کشور است.

فرمانده نزاجا با اشاره به بازدید رئیس جمهور از داروخانه ۲۹ فروردین گفت: حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور مردمی، دلسوز و ولایتمدار به این مجموعه تشریف آوردند و از کارکنان این داروخانه قدردانی کردند و ما نیز به احترام حضور رئیس محترم جمهوری و به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع این مجموعه راه اندازی کردیم.

امیر حیدری با اشاره به اقدامات نزاجا در عرصه مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش از آغاز شیوع این ویروس با روحیه آفندی و جهادی جهت مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی توانست با امر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور مضاعف نیروهای مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا، در این عرصه با خلاقیت، نوآوری و خدمت‌گزاری ویژه عرصه مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: ما به سطحی از توانمندی رسیده‌ایم که در ظرف پنج روز یک بیمارستان تنفسی را احداث و تجهیز می‌کنیم و تاکنون در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان بیمارستان تنفسی احداث کرده‌ایم؛ همچنین در آینده نزدیک در استان گیلان نیز یک بیمارستان تنفسی احداث خواهیم کرد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ۱۴ نقطه از سراسر کشور پایگاه سلامت و در سه نقطه از تهران نیز مرکز واکسیناسیون سیار و ثابت را احداث کرده‌ایم.

فرمانده نزاجا اضافه کرد: همچنین در هر استانی که از ما درخواست شده، نقاهتگاه و مراکز پسابیمارستانی احداث می‌کنیم و تاکنون ۹ مرکز نقاهتگاهی در سطح کشور ایجاد کرده‌ایم.

27215