به گزارش برنا؛ سیدقاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران طی پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سلحشور دوران دفاع مقدس به کشور را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله النور ۲۶مردادسال ۶۹، برگ دیگری از افتخارات جوانان میهن اسلامی ورق خورد. برگی از تاریخ انقلاب اسلامی که مادران، پدران، همسران و فرزندان چشم به راه شهر به استقبال پرنده های مهاجری آمدند. و در این روز پرستوها آمدند اگر چه با پر و بال شکسته از شکنجه و ستم اما بالاخره آمدند و چشمها بارانی شد با این خبر که آزادگان به وطن بازگشتند.

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‌ های‌ ارزشمندی هستند کـه با الهام از مکتب انسان‌ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند. یادآوری ایام باگشت آزادگان، در حقیقت یادآوری و بازنشان صبر حماسه‌ ساز حضرت زینب«س» در واقعه عاشورا است که آیندگان باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.

بدبنوسیله فرا رسیدن ایام بازگشت پرستوهای عاشق را به میهمن عزیزمان را همه آزادگان عزیز بویژه آزادگان جامعه ورزش و جوانان تبریک عرض نموده و از خود گذشتگی این عزیزان را گرامی میدارم.

سید قاسم قاسمی

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران

 او  ضمن انتشار این پیام بیان داشت که مقرر بود که طی برگزاری مراسم با شکوهی با حضور مقام عالی وزارت و معاونین محترم، از عزیزان آزاده وزارت ورزش و جوانان تجلیل به عمل آید که به دلیل گستردگی شیوع بیماری کرونا این مراسم به موعد دیگری موکول شد.