شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر

اینتر از جذب زاپاتا دلسرد شد و به سراغ مهاجم ولفسبورگ رفت


اینتر از جذب زاپاتا دلسرد شد و به سراغ مهاجم ولفسبورگ رفت

بی‌میلی سران باشگاه آتالانتا برای فروش مهاجم کلمبیایی‌شان اینتر را به فکر جذب مهاجم از بوندس‌لیگا انداخته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر با وجود جذب ادین ژکو از رم و داشتن لائوتارو مارتینس هنوز هم احساس می‌‌کند که خط حمله‌اش نیاز به تقویت دارد و در همین راستا هم می‌خواهد ووت وگهورست را از تیم ولفسبورگ آلمان به خدمت بگیرد.

اینتری‌ها پیش از این با دووان زاپاتا بر سر شروط شخصی توافق کرده بودند اما آتالانتا حاضر نیست بازیکنش را بدون پیدا کردن یک مهره جانشین بفروشد. همین موضوع هم اینتر را مجاب کرده است که در جایی دیگر به فکر خرید مهاجم باشد.

گزینه جدید مدنظر اینتر که در ماه جاری 29 ساله شد، 20 بازی ملی برای هلند انجام داده و دو گل هم به ثمر رسانده است. او تا سال 2023 با ولفسبورگ قرارداد دارد و طبق گزارش جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه اسکای اسپورت، انتقال او به سن‌سیرو رقمی بین 15 تا 20 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. این رقم تقریباً نصف آن چیزی است که آتالانتا برای دووان زاپاتا و و لاتزیو برای خوان کورئا (دیگر گزینه مدنظر اینتر) می‌خواهد.

وگهورست سال 2018 از تیم آلکمار به تیم ولفسبورگ پیوست و در فصل جدید فوتبال آلمان هم دو گل برای گرگ‌ها به ثمر رسانده است. او فصل گذشته در 41 بازی رسمی‌اش در تمامی رقابت‌ها 25 گل زد. در صورتی که وگهورست به اینتر ملحق شود دومین خرید هلندی این تیم در تابستان سال جاری پس از دنزل دومفریز است که با قراردادی 12 میلیون یورویی از پی‌اس‌وی آیندهوون خریداری شد.

 

انتهای پیام/