شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اینتر

مدیر برنامه‌های مارتینس: لائوتارو می‌خواهد دوباره با اینتر قهرمان اسکودتو شود


مدیر برنامه‌های مارتینس: لائوتارو می‌خواهد دوباره با اینتر قهرمان اسکودتو شود

مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر می‌گوید این بازیکن برنامه‌ای برای جدایی از نراتزوری ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در حالی که روملو لوکاکو پس از دو فصل حضور موفق در اینتر در این تابستان از این تیم جدا شد و به چلسی بازگشت، شایعاتی درباره احتمال جدایی زوج او در نراتزوری یعنی لائوتارو مارتینس هم به گوش می‌رسید، اما مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی می‌گوید مارتینس به قراردادش با اینتر متعهد است.

آلخاندرو کامانو مدیر برنامه‌های مهاجم 23 ساله اینتر در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: لائوتارو می‌خواهد دوباره با اینتر قهرمان اسکودتو شود، با اینتر در لیگ قهرمانان بازی کند و همانطور که پیش از این گفته‌ام، اصلاً در فکر ترک ایتالیا نیست. تمام تلاش خود را برای ماندن او در جمع نراتزوری انجام خواهیم داد. مارتینس از بودن در شهر میلان بسیار خوشحال است، او رابطه خوبی با هم‌تیمی‌های خود و سرمربی جدید تیم دارد. لائوتارو به پیشنهادات زیادی گوش داد، اما هیچکدام از آنها را جدی نگرفت. او معتقد است، در واقع ما معتقدیم، که هنوز در اینتر زندگی جاری است.

وی همچنین درباره رویکرد این مهاجم آرژانتینی در اینتر و بحث تمدید قراردادش افزود: لائوتارو درباره پول صحبت نمی‌کند، بلکه درباره فوتبال و بازی صحبت می‌کند. بحث پول به عهده مدیر برنامه‌های بازیکن است. مارتینس نهایت می‌تواند بگوید چقدر از بودن در شهر میلان و البته اینتر خوشحال است.

این مهاجم آرژانتینی در فصلی که گذشت در 47 بازی آمار 19 گل زده و 11 پاس گل را از خود بر جای گذاشت و نقش پررنگی در قهرمانی نراتزروی در سری A ایتالیا آنهم پس از 11 سال داشت.

انتهای پیام/