شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فوتبال#دادگاه عالی ورزش

دو اتفاق عجیب و مشابه در فوتبال آلمان و ایران/ احتمال تغییر در جدول لیگ برتر؛ سایپا به دادگاه عالی ورزش امیدوار شد!

به نظر می رسد با ماجرایی که برای تیم ولفسبورگ در فوتبال آلمان رخ داده، یک برگ برنده در پرونده ای که سایپا در دادگاه عالی ورزش علیه پیکان باز کرده پیدا شده است.

سایپا و پیکان
خبرورزشی -

در خبرهای امروز خواندیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان، تیم ولفسبورگ را از گردونه مسابقات جام حذفی این کشور کنار گذاشت. این تیم هفته گذشته در خانه تیم دسته چهارمی پروسن مونستر به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد، اما انجام یک تعویض اشتباه منجر به حذفاین تیم از جام حذفی شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که تیم بوندس‌لیگایی ششمین تعویض خود را در وقت‌ اضافه اول بازی انجام داد و آدمیر مهمدی به جای مکسنس لاکروی به میدان رفت انجام داد، در صورتی که ۵ تعویض مجاز بود.

این اتفاق عجیب در فوتبال آلمان اما شباهتی آشکار با ماجرای جنجالی دیدار تیم های پیکان و سایپا دارد. پیکان در این مسابقه در ۳ مرحله ۶ تعویض انجام داد. پس از این اتفاق صدای باشگاه سایپا در اعتراض به این تخف بلند شد. کمیته انضباطی هم رای را به سود تیم پیکان داد اما در اعتراض باشگاه پیکان به کمیته استیناف، رای برگشت و بازی به سود پیکان خاتمه یافت.

حالا به نظر می رسد با ماجرایی که برای تیم ولفسبورگ در فوتبال آلمان رخ داده، یک برگ برنده در پرونده ای که سایپا در دادگاه عالی ورزش علیه پیکان باز کرده پیدا شده است و احتمال تغییر جدول لیگ ایران با اعتراض سایپا به CAS می تواند وجود داشته باشد.

دو اتفاق عجیب و مشابه هم در فوتبال آلمان و ایران/ سایپا به دادگاه عالی ورزش امیدوار شد؛ احتمال تغییر در جدول لیگ برتر!