شهر خبر

واکنش فدراسیون فوتبال به مقایسه آماده سازی تیم ملی ایران با عراق

واکنش فدراسیون فوتبال به مقایسه آماده سازی تیم ملی ایران با عراق

فدراسیون فوتبال به مقایسه شرایط آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق قبل از شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روزهای ۱۱ و ۱۶ شهریور به ترتیب به مصاف سوریه و عراق می‌رود.

این دو تیم از مدت‌ها پیش اردوهای آماده سازی خود را آغاز کرده‌اند. عراق که در مرحله پیش هم با تیم ایران همگروه بود، ابتدا در اسپانیا و سپس در ترکیه اردوی خود را برگزار کرد تا نگرانی کارشناسان ایران نسبت به شرایط تیم ملی فوتبال ایران بیشتر شود.

حسین شریفی رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: باید ببینیم عراق به عنوان مثال چند بازیکن در لیگ خودش دارد و ما چه تعداد. باید ببینیم شرایط لیگ عراق چگونه بوده است.

وی افزود: تازه ۹ روز از فینال جام حذفی در ایران گذشته است. بازیکنان ما تا همین ۹ روز پیش درگیر مسابقات سنگین بوده‌اند. شرایط ما خیلی متفاوت است و نمی دانم چرا دوستان اصرار دارند بگویند عراق بهتر کار می‌کند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این قوانین بین المللی اجازه نمی‌دهد بیش از ۷۲ ساعت قبل از یک مسابقه، بازیکنان لژیونر در اختیار تیم ملی باشد. ما ایران هستیم و در دوره گذشته ثابت کردیم در شرایط پیچیده می‌توانیم صعود کنیم. الان هم شرایط همین است. فدراسیون سعی کرده بهترین امکانات را فراهم کند.