شهر خبر
گفت‌وگو|

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی یک گروه جهادی به خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری از برگزاری اردوی جهادی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار کشور خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مردم، تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی بخشی از مشکلات خانواده‌های نیازمند را مرتفع کنیم.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات گروه جهادی شهید مهدی عسگری، گفت: هدف از تشکیل این گروه جهادی، محرومیت‌زدایی، خدمت به مردم و خانواده‌های نیازمند در عرصه‌های مختلف در مناطق کم برخوردار است.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری ادامه داد: به لطف خدا و نگاه ویژه شهید مهدی عسگری، این گروه در تمامی عرصه‌های مختلف جهادی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی، عمرانی و... فعالیت دارد و در زمینه بهداشت و درمان به‌صورت تخصصی خدمات ارائه می‌دهد.
 
داوودی تأکید کرد: خیرین بزرگوار و عزیزانی که تمایل دارند با گروه جهادی ما همکاری داشته باشند، از طریق صفحه‌ ما در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با ما در ارتباط باشند.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری تصریح کرد: این گروه بیشتر در مناطق حاشیه‌ای استان البرز و مناطق کم برخوردار در خارج از استان مانند زابل، کرمانشاه و... فعالیت می‌کند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه در دوران شیوع ویروس کرونا، گروه ما بیش از ١۵٠٠ بستۀ معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

داوودی از برگزاری اردوی جهادی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار کشور خبر داد و اضافه کرد: ان‌شاءالله در این راه ثابت‌قدم باشیم و خالصانه و برای رضای خدا کار کنیم و با اتحاد و عزم جهادی بتوانیم مشکلات کشور و مردم را حل کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری، جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات مردم، تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی بخشی از مشکلات خانواده‌های نیازمند را مرتفع کنیم و برای ارائه این خدمات، نیاز به تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی داریم، از تمامی خیرین عزیز دعوت می‌کنیم که ما را در انجام این کار خیر، یاری کنند تا ما هم با تجهیز کردن گروه، بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری رو به مردم عزیزمان ارائه دهیم.
 
مسؤل گروه جهادی شهید مهدی عسگری تصریح کرد: خیلی به شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها مدیونیم و این آرامش و امنیت را مدیون رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های آن عزیزان هستیم و ان‌شاءالله همه مردم، نهادها، ارگان‌ها دست‌به‌دست هم مشکلات کشور را مرتفع کنند و زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.
 

 

انتهای پیام/