شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

آنچلوتی خواهان بازگشت رونالدو به رئال مادرید است


آنچلوتی خواهان بازگشت رونالدو به رئال مادرید است

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید می‌خواهد یک بار دیگر با فوق‌ستاره پیشین این تیم کار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که لیونل مسی به تازگی بارسلونا و لالیگا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، حالا خبر می‌رسد که ممکن است کریستیانو رونالدو به رئال مادرید و سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا بازگردد. برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» در شبکه مگای اسپانیا مدعی شد؛ کارلو آنچلوتی می‌خواهد برنده پنج توپ طلا را به جمع سفیدپوشان مادریدی برگرداند.

رونالدوی 36 ساله که فصل گذشته 36 گل در تمامی رقابت‌ها برای یوونتوس به ثمر رساند، در حالی وارد سال پایانی قراردادش با این باشگاه ایتالیایی شده که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی وی از جمع راه‌راه پوشان تورین در این تابستان مطرح شده است. آنچلوتی اعتقاد زیادی به این فوق‌ستاره پرتغالی دارد و پیش از این هر بار که درباره او صحبت کرده، ضمن تحسین کریس، از وی به‌عنوان یک بازیکن فوق‌ حرفه‌ای یاد کرده است.

پیش از این روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شده بود که ماسیمیلیانو آلگری که اخیراً جانشین آندره‌آ پیرلو شده و بار دیگر هدایت یوونتوس را برعهده گرفته است، به رونالدو گفته این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی بانوی پیر صد درصد تضمین شده نیست و به دلایل تاکتیکی ممکن است نیمکت‌نشین شود. این بدین معناست که آلگری قصد دارد از سیستم چرخشی در خط حمله‌اش استفاده کند.

کریستیانو رونالدو اخیراً با آرای هواداران یوونتوس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل 21-2020 معرفی شد و با 29 گل زده عنوان بهترین گلزن فصل اخیر سری A  ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او تاکنون در 133 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 101 گل به ثمر رسانده است.

برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

گفته می‌شود یوونتوس در صورت دریافت پیشنهادی 29 میلیون یورویی با جدایی فوق‌ستاره پرتغالی خود موافقت خواهد کرد.

انتهای پیام/