شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام رضا

جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) بسیج برگزار شد

مهر/ جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) بسیج با حضور فرمانده کل سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و برخی فرماندهان سپاه‌های استانی برگزار شد.

جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) بسیج برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

صبح امروز (سه شنبه) جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) بسیج با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر چشمی مسئول بسیج جامعه پزشکی و با ارتباط ویدیو کنفرانس با فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور به منظور پیگیری طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی (ع) با اشاره به اوج گیری کرونا گفت: با توجه به تاکید رهبری جهت کاهش زنجیره ابتلا به کرونا تمرکز طرح حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر پیش گیری از گسترش این ویروس منحوس با قوت ادامه دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی گفت: در سال گذشته با اجرای طرح شهید سلیمانی و با همکاری مردم توانستیم تعداد فوتی‌ها را به زیر ۵۰ نفر برسانیم.

وی افزود: ۳۰ هزار خانواده‌ای که سرپرست آن به علت بیماری کرونا فوت کرده‌اند به مدت یک سال مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند و در ادامه اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی تصمیمات خوبی گرفته شد. در مرحله اول هزار دستگاه اکسیژن ساز در سراسر کشور به بیماران نیازمند اختصاص می‌یابد و به کمک نهادهای دیگر ۳ میلیون بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند که در کرونا آسیب دیده‌اند اختصاص می‌یابد.

سردار سلیمانی ادامه داد: جلسات قرارگاه ستاد مقابله با کرونا تا پایان کرونا به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا بتواند پشتیبانی‌های لازم از طرح حاج قاسم سلیمانی را داشته باشیم.

در ادامه جلسه فرماندهان سپاه‌های استانی به گزارش و بیان مشکلات خود پرداختند سردار محمد عبدالله فرمانده سپاه قدس گیلان در ارتباط تصویری گفت: ۷۵۰ هزار نفر در استان گیلان واکسن تزریق کرده‌اند و سپاه گیلان ۱۰ مرکز تزریق واکسن ایجاد کرده است که اگر تعداد واکسن‌های اختصاصی به استان بیشتر شود این مراکز را به ۱۰۰ مرکز می‌تواند افزایش داد.

وی ادامه داد: با توجه به تکمیل ظرفیت تخت بیمارستان‌های استان، به دنبال احداث بیمارستان صحرایی در استان هستیم، همچنین با کمک خیرین بسته‌های معیشتی به نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در ادامه طی سخنانی به اقدامات انجام شده در استان کرمان اشاره کرد و گفت: سپاه کرمان ۸ مرکز اختصاصی واکسن دایر کرده است، در استان کرمان مشکل دستگاه اکسیژن ساز داریم که با مصوبه جدید و تخصیص دستگاه‌های اکسیژن ساز به پایگاه‌های بسیج بسیار می‌تواند راه گشا باشد.