شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مجلس#رئیسه مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس:

کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی منسجم است

 کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی منسجم است

ساری- عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کابینه پیشنهادی دولت جدید برای تحول آفرینی انسجام دارد و مجلس برای با نگاه مثبت به اکثریت کابینه رای خواهد داد.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این مسئله نافی نقش نظارتی و بررسی‌های کارشناسی مجلس نیست بلکه به معنای همسویی با دولت در حل تنگناهای محوری است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: دولت جدید باید با انرژی قوی برای حل چالش‌های کنونی کشور گام بردارد و مجلس نیز به این روند کمک خواهد کرد.

نماینده مردم بابل با اشاره به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس خاطرنشان کرد: چیدمان کابینه پیشنهادی در نگاه اول از کارآمدی و انسجام درونی برای تحول آفرینی و پویایی برخوردار است.

عضو خانه ملت گفت: با توجه به فضای کنونی مجلس کار برای ۳ یا ۴ نفر از وزیران پیشنهادی سخت است که رأی آوری آنها بستگی به نوع دفاع خودشان و رئیس جمهور در صحن علنی دارد.

عضو خانه ملت گفت: نمایندگان مجلس در بررسی کابینه به توانمندی، شایسته سالاری و تخصص و کارنامه وزیران پیشنهادی توجه دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر انباشت مشکلات اساسی کشور بویژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ افزود: برنامه محوری در بررسی وزرای پیشنهادی حوزه اقتصاد اولویت نخست است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به عزم مجلس برای نهایی کردن ترکیب کابینه دولت سیزدهم افزود: مجلس با بکارگیری تمامی ظرفیت و به صورت دو یا سه شیفت تکلیف کابینه را نهایی می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: شرایط کشور می‌طلبد دولت جدید هرچه سریع‌تر حرکت خود را برای اصلاح امور آغاز کند.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تأکید بر ضرورت همگرایی و وحدت نظر مجلس و دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور گفت: مجلس و دولت در تراز انقلاب سیزدهم، درک درست و مفاهمه اصولی پیرامون مشکلات و اولویت‌های اساسی کشور دارند.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مهمترین ویژگی دولت جدید اعتماد به توانمندی داخلی و راهبرد حل المسائلی در رفع چالش‌های عمده کشوراست.

نماینده مجلس اظهار کرد: طرح‌های توسعه‌ای مجلس و دولت باید با پیوست فرهنگی و حمایت مردم همراه باشد..