غلامحسین کرمی، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا درباره عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای دولت سیزدهم گفت:  در خصوص ایشان هنوز بررسی لازم را انجام نداده ام.

او درباره انتظارات نمایندگان مجلس از وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم افزود: به عنوان مثال یکی از پتانسیل های استان بوشهر علاوه بر دریا، منابع نفت و گاز و منابع خدادادی در حوزه صنعت توریست است که این استان می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

کرمی ادامه داد: وزیر میراث فرهنگی باید از این ظرفیت ها در این حوزه به عنوان یک صنعت استفاده کند چرا که در صنعت موضوع اشتغال، درآمدزایی و... پیش می آید. همچنین ما در این حوزه ها کمتر کار کردیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کاری در زمینه معرفی های ظرفیت های فرهنگی نشده و نیاز است برای امکانات این حوزه عملکرد بهتری داشته باشیم.

گفتنی است عزت الله ضرغامی فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر  و کارشناسی ارشد در مدیریت صنعتی است. او پس از قبولی در دوره دکتری رشته ارتباطات، به دلیل همزمانی با مسئولیت رسانه ملی، از این دوره انصراف داد. او به مدت ده سال و نیم، رئیس رسانه ملی بود و در حال حاضر از سوی رهبر انقلاب، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی است. ضرغامی با حضور پیوسته در 3 کابینه دولت و 3 دوره معاونت پارلمانی در وزارت ارشاد، وزارت دفاع و صداوسیما و آشنایی با امر قانونگذاری و جایگاه قوه مقننه، همواره در جریان کلان مسائل کشور بوده است.

انتهای پیام/4