سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره معرفی دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای سجادی از قهرمانان دوومیدانی و از جمله وررشکاران مدال آور بودند. همواره درخواست جامعه ورزش این بود که مدیری ورزشی در راس کار باشد تا خودش تمام سختی های ورزشکاران را تجربه کرده باشد و الان دکتر سجادی این ویژگی را دارد. ایشان به عنون یک مدیر ورزشی رنج ها و مشکلات یک ورزشکار حرفه ای را از نزدیک لمس کرده و می تواند به خوبی شرایط لازم برای موفقیت ورزشکاران را فراهم کند.

مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: سجادی در دوره های قبلی هم در وزارت ورزش حضور داشته اما الان به عنوان وزیر می تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش ایران رقم بزند. حضور او می تواند در وزارت ورزش اتفاق خوبی باشد چون سجادی از نفرات متخصص در هر حوزه ای استفاده خواهد کرد. نفراتی که در سمت های مختلف تجربه دارند و از جنس ورزش هستند. ما امیدواریم که مناصب در وزارت ورزش با رانت بازی و ارتباطات به افراد تعلق نگیرد.

سیدصالحی بیان کرد: آقای سجادی در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس باید از ورزشکاران با تحصیلات عالیه استفاده کند. امیدوارم سجادی رای اعتماد بگیرد و حال و روز ورزش بهتر شود. عملکرد ورزش ایران در المپیک بد بود و اصلا شایسته کشور ما نبود. امیدوارم سجادی ورزشکار بوده و سختی های ورزشکار بودن را با تمام وجود درک کرده بتواند به کمک ورزش ایران بیاید.

او درباره اینکه برای رشته فوتبال چه درخواستی از وزیر ورزش دارد، گفت: امیدوارم آقای سجادی برای فوتبال از نفراتی استفاده کند که از جنس فوتبال باشند. باید به اوضاع فوتبال سروسامان داده شود چون فوتبال پر شده از دلالی و فساد و همه چیز با رانت پیش می رود. آقای سجادی در صورتی که وزیر شود باید کمیته ای از نخبگان هر رشته تشکیل دهد و حال و روز آن رشته را به نحو احسن تغییر دهد. برای  فوتبال هم باید چنین کمیته ای تشکیل شود چون در صورت ادامه این مسیر فوتبال ما هم طراز کشورهای درجه سه آسیایی می شود. از آقای سجادی می خواهم  نگذارد فوتبال به این حالت بماند چون فوتبال محبوب ترین رشته است و باید ویژه تر به آن نگاه شود تا مشکلاتش حل شود.