شهر خبر

جزئیاتی از قرارداد بازیکنان استقلال و چالش بزرگ باشگاه !

مورد عجیب سقف قرارداد در باشگاه استقلال ؛ 4 میلیاردی که شکسته شد

بی تردید بازگشت فریادشیران در سمت جدید به باشگاه استقلال می‌تواند جنجال های زیادی را در این خصوص نزد هواداران و کادرفنی ایجاد کند.

در حالی که باشگاه استقلال برای قرارداد بازیکنان خود سقف ۴ میلیارد تومان را در نظر گرفته است، اما قرارداد ۸ میلیاردی برخی از بازیکنان باعث دلخوری دیگر بازیکنان شده است و باشگاه را برای قراردادهای جدید دچار چالش کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعضی از بازیکنان استقلال مدعی هستند که این باشگاه بیشتر از ۴ میلیارد تومان به هیچ بازیکنی نمی‌دهد.

این در حالی است که همین پارسال امثال دیاباته، رشید مظاهری و غفوری قراردادهای سنگینی با استقلال بستند و گفته می‌شود قرارداد فصل آینده وریا غفوری ۸ میلیارد تومان است. بازیکنان استقلال می گویند چطور می شود وقتی بازیکنی پارسال ۸ میلیارد بسته امسال ما فقط چهار میلیارد تومان بگیریم؟ طی روزهای گذشته چند بازیکن استقلال از طریق مدیر برنامه‌های خود متوجه شدند که باشگاه استقلال بیشتر از ۴ میلیارد تومان با آنها قرارداد نمی بندد به همین خاطر تلاش می‌کنند تا این رقم را بالا برده و یا به تیم جدیدی بروند.

البته در این میان یکی دو نفر هم حسابی بازارگرمی کرده و مدعی شدند تیم‌هایی چون فولاد ، سپاهان و گل گهر آنها را می‌خواهند. در حالی که چنین چیزی اصلا واقعیت ندارد و در واقع هرچه هست بازارگرمی مدیر برنامه‌های آنهاست که می‌خواهند کاری کنند تا استقلال رقم پیشنهادی خود را بالا ببرد. اما حرف بازیکنان هم این است که وقتی پارسال قراردادهای به مراتب بالاتری بسته شده چرا امسال سقف قرارداد باید ۴ میلیارد تومان باشد؟