شهر خبر

نماینده مردم اردبیل در مجلس تاکید کرد؛

دفاع از حق و حقوق استان اردبیل در رأی اعتماد به وزرا

دفاع از حق و حقوق استان اردبیل در رأی اعتماد به وزرا

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات رأی اعتماد به وزرا و بررسی برنامه‌های آنها در کمیسیون تخصصی دفاع از حق و حقوق اردبیل مورد توجه خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: استان اردبیل استان محروم و کمتر توسعه یافته است و تاکنون در هیچ دولتی حق و حقوق این استان در مسیر توسعه پایدار به خوبی ادا نشده و ضروری است در دولت سیزدهم به رغم شرایط سخت اقتصادی کشور و کرونایی، مردم استان اردبیل از مزایای طرح‌های توسعه‌ای مختلف به ویژه سرمایه‌گذاری‌های دولتی استفاده کند.

وی تصریح کرد: در جلسات رأی اعتمادی که هفته آینده در صحن علنی مجلس انجام خواهد شد، در کنار توجه به رویکردهای ملی و تقویت همبستگی بیشتر در سطح کشور، تلاش خواهیم کرد تا پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه و مردم استان از وزرا و دولت سیزدهم باشیم که با رایزنی‌های انجام شده تلاشمان بر این خواهد بود تا زمینه استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی متنوع و همچنین سرمایه‌گذاری‌های بخش دولتی و شبه دولتی را در استان مهیا کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وزرایی که ارتباط و تعامل بیشتری را با او داریم وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر اقتصاد و دارایی است که از فرصت پیش آمده و سابقه نمایندگی استفاده خواهیم کرد تا از این وزرا برای تقویت نظام اقتصادی و همچنین راه‌اندازی طرح‌های اشتغال زا کمک بخواهیم.

موسوی افزود: وزیر جهاد کشاورزی نیز که از همکاران ما در مجلس است و سفری نیز به استان اردبیل به همراه دیگر نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی داشتند، قطعاً با توجه به پتانسیل‌های این استان به راه‌اندازی صنایع مرتبط با بخش کشاورزی کمک خواهند کرد که در این زمینه نیز اقدامات مؤثر مورد توجه خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: به دور از نگاه سیاسی، حزبی و جناحی و طرح مسائل حاشیه‌ای از دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور انتظار داریم که به استان اردبیل به عنوان استان کمتر توسعه یافته نگاه ویژه و مهربانانه‌ای را داشته باشد تا به محض استقرار دولت و حضور وزرا زمینه پیشرفت‌های روزافزون در این استان فراهم آید.